Ügyfélbarát parkolási társaság

2007.02.21.

Közgyűlésből parkolásba
Ma könnyes szemmel hallgattam reggel, ahogy Rusznák Imre elmondta, hogy mennyire szorítja őket az idő, mert 22-ig ki kell postázni sok-sok levelet a nem fizető autósoknak. De ügyfélbarát magatartást valósítanak meg.

Arra azonban ma sem derült fény, hogy miért tart egy számítógépekkel felszerelt cégnek (cégeknek) négy évbe, hogy észrevegyék, hogy mennyi elmaradt befizetésük van.

De jó hírt közölt a Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft. ügyvezető igazgatója. Ugyanis a cég úgy döntött, hogy azokat a fizetési elmaradásokat nem postázza ki, amelyek 3 évesnél régebbiek, vagy amelyekről nem készült fénykép - közölte a Reggeli gyorsban Rusznák Imre. Mint mondta, ügyfélbarát magatartást szeretnének megvalósítani a jövőben.

Olyan elmaradt díjakról van szó, amelyekről a parkolási cégek még nem értesítették az ügyfeleket- mondta el Rusznák Imre. Hangsúlyozta: nem a pénzt kell befizetni az autósoknak ilyen rövid időn belül, hanem a parkolási társaságoknak kell postára adni az értesítéseket.


A társaságok hivatalos értesítést nem kaptak a törvénymódosításról, mint Rusznák Imre elmondta, ők is az újságban olvasták, hogy egy önálló képviselő indítvány eredményeképpen tárgyalta és fogadta el ezt az Országgyűlés.

A Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft több mint 75 ezer esetben nem küld értesítést, mert azok 3 évnél régebbiek vagy pedig nem készült róluk fénykép – tájékoztatott a cég ügyvezetője.

Az elmúlt évek azt mutatják, hogy sok a vita és veszekedés az autósokkal, ezért igyekszünk mostantól más hangnemben és már formában kapcsolatot tartani az ügyfelekkel- mondta el Rusznák Imre.

Matyi

      


  •