50% kezdő kedvezmény Taxisoknak!!!

2009.05.29.

Végre egy testhez álló feladat
Nem titkolt, nem burkolt reklám: Azért ez a nagymértékű kedvezmény, hogy oda gyere és tapasztalj.

Aki húzósabb ideje van a szakmában, az gondolom szintén keresztülment azon, amin én is.
Természetesen az éjszakásokról beszélek, mert tudom, hogy a nappalos taxisok egy másik kaszt, más szokásokkal. Én az éjszakásokról tudok nyilatkozni, hiszen magamat is annak tartom.

Amikor elkezdtem taxizni még volt a Westend City helyén a kajálda sor.
Éhes bakter
Vitorlás
Hamm bekaplak
Stb…stb…fantázia neveken futottak. Több kollégával kedvenc törzshelyünk volt.
Meleg szendvicsek, hurka, kolbász, rántott csirkecomb…és a többiek.
Egész Budapest odajárt buli után kajálni. Majd jöttek a buldózerek és ledózerolták az egészet és megépült a mára már sokadik bevásárlóközpontunk.

Ebben az időben kezdtek elszaporodni a Mc Donald’s-ok, Burger Kingek stb…
Élvezettel tömtük magunkba a mára már íztelen ételeket, alakítottunk ki új szokásokat. Majd jöttek a drive-ok, és már a kocsiból sem szálltunk ki, hanem megvettük a kaját és egy eldugott, sötét helyen adtunk a kalóriáknak.

Ezt is meguntuk és próbáltunk visszatérni az otthon megszokott ízeihez.
Szent Jupát, ha rosszabbul ment a bolt, akkor a mellette lévő büfé, Don Pepe, Platán stb….

Aztán elkezdett a bolt többször nem jól menni és az ízek mellett a megfelelő árakat is keresni kezdtük.

Sokan beszoktak Maxikához és ott játszottak orosz rulettet az ételekkel minden este.
Majd új színt hozott az éjszakába a Fogarasi úti Pillangó büfé. Örömmel fedeztük fel az otthon ízeit, az elfogadható árakat, a kedves kiszolgáló személyzetet.

Aztán sajnos ott is elkezdődött a feketeleves. Pontosabban az, hogy az érzékenyebb gyomrúaknak nem volt ajánlatos levest enni, csak frissensültet, és ami a legzavaróbb, hogy aki oda bement, az még reggel sem tudta otthon tagadni, hogy hol járt, olyan átható zsírszaggal átitatott ruházattal kellett neki végigdolgozni az éjszakát.
Majd lassan el kellett fogadni, hogy a hidegebb időben már nem lehetséges ott étkezni, ha csak nem vállaltad be azt, hogy a reggeli repteres fuvarnál is megjegyezze az utasod, hogy: érzem, nemrég evett…na igen, nemrég…5-6…8 órája.

…és újra kezdtük keresni az ízeket, a megfelelő árakat…

Páran átszoktak a Fanny büfébe, egyesek a Török éttermekben keresték a változatosságot, minden egyes ilyen próbálkozás után szentül megfogadva, hogy többé soha, csak most az egyszer érjen el időben oda, ahová a király is gyalog jár.

Én speciel már feladtam...ha igazán egészségtelen, zsírban tocsogós, igazi magyar ízekre vágyom, akkor megvárom reggel a Lehel piac nyitását és (ha tré volt a bevétel) nyomok egy…esetleg két lángost, jól megfokhagymázva….ha betaláltam, akkor meg fent az első emeleten a pecsenyésnél adok a gasztronómiai élvezeteknek…állva, mint a lovak és sorstársaimmal összeérő könyökkel, egymással szemben állva. De nem számít, mert finom…igaz, drága mint a bűn…és érdekes, ott az árak nem lefelé, hanem felfelé mennek…mit mennek, száguldanak.

Ültem itthon, amikor megcsörrent a telefonom. Egyik jobb sorsú ismerősöm hívott fel, ráérezve, hogy mi az a téma, ami engem igazán lázba tud hozni.

- Csogu, nyitok egy Non Stop éttermet. Olyan igazi magyarosat. Gyere el hozzám, beszélgessünk róla.

Akik ismernek, azok tudják (főleg szegény tomajer), hogy mostanában nem nagyon vagyok mobilizálható, kevés olyan dolog van, ami lázba hoz…na ez olyan volt.

Ittam barátom minden szavát, zene volt füleimnek, amit hallhattam.

A város mindenhonnan jól megközelíthető helyén, nyit egy Flecken fantázia névre hallgató éttermet. GYORSÉTTERMET!!!

Vidékről jön a főszakács, igazi magyaros ízek lesznek és olyan választékkal, hogy most örülök igazán, hogy az összes törekvésem, ami arra történt, hogy vega legyek, kudarcba fulladt.

Nekem elárulták, hogy mennyit költöttek a berendezésre, a szellőzőrendszerre - mert erre azonnal rákérdeztem -, mennyi időt töltöttek el azzal, hogy kitalálják az induló készletet. Természetesen részletekkel nem szolgálhatok, de jó hogy ültem, mert különben elestem volna.

Beleadtak apait, anyait. Ha ez nem lesz jó kajálda nekünk, akkor semmi.

Ételek tömkelege, levesektől a frissensültekig, pörköltek, hurkák, kolbászok…szóval aki diétázik, még a környéket is kerülje el!!!

Viszont, aki egy átmulatott éjszaka után úgy érzi, hogy kifejezetten kedvező árak mellett, egy barátságos környezetben - ahol a kiszolgáló személyzet is kedves -, széles választékból, olyan adagokat, hogy fogadásom van rá, hogy egy tál ételtől még én is nehezebben fogok visszabotorkálni az autómig, jót akar enni, annak ott a helye.

Feldobták nekem a labdát, hogy mivel lehet a taxisokat rávenni arra, hogy bejöjjenek, kipróbálják, kaphassunk egy esélyt a jóra?!

A taxis a gyomrán kívül, még zseb érzékeny. Így sikerült megegyeznünk abban, hogy:

Minden taxis, aki az első 1 hétben belátogat a hamarosan megnyíló Flecken gyorsétterembe, az 50%(!) kedvezményt kap a fogyasztásból.

Természetesen az akció lejárta után is, aki a hallotaxira hivatkozik, az kedvezményben részesül, ha nem is ilyen mértékűbe.

…és a cím: IX. Ferenc krt. 44

Nyitás: 2009-06-06.-e éjszaka már lehet menni látogatni….gondolom nem árulok el azzal titkot, ha elárulom, én ott leszek :-))

Ez gyerekek nem egy burkólt reklám, nincs mutyizás, ennek az engedménynek nem a hülyítés a célja, hanem hogy gyertek és kipróbáljátok:-)