City Taxi gépkocsi szemle 2006.

2006.06.30.

Best Of a tizenegyediken!
Kíváncsiak voltunk, mitől tizenegyszeres Best Of a City Taxi. Nem láttunk csodát! Se több, se kevesebb, mint a többi „nagy” társaság. Sok szép autó, kultúrált sofőrök, de ez már máshol is így van. Talán a szervezés, talán a hangulat, talán a rend?

új központ előtt, a Vahot utcában tartotta az idei szemlét. Hely volt bőven, kiürítették a parkoló egy részét számukra.
Csend rend fegyelem! Mindenki tudta, és tette a dolgát.
A reklamások, olyan gyorsan, frappánsan intézték a dolgukat, hogy csak tátottam a számat. Megérkezéstől a távozásig a leghosszabb idő sem volt több húsz percnél, de az átlag 8-10 perc volt. Egyszerűen nem volt idő beszélgetni, mert már haladni kellett a kollegáknak tovább.
Maga a szemle, leginkább egy szemrevételezés volt, olyan, „A gazda szeme hizlalja a jószágot” alapon. Kiosztották az új matricákat, lecseréltek néhány „sápadt” szabadjelzőt, és minden autót körbefutottak.
Néhány tisztességben megöregedett batáron kívül, szinte semmi probléma nem volt.
Az öreg jószágok tulajdonosainak nyilatkozniuk kellett, hogy mikor cserélik le öregecskedő társukat fiatalabbra.

Miután számomra kicsit bonyolultnak tűnt a City kategóriarendszere, az eligazodáshoz, Bibók Sándornak, a Reklamációs és Etikai Bizottság Elnökének a segítségét vettem igénybe.

„antenna ügy” hogy megtiltottátok a hosszú antennák használatát. Mik a tapasztalatok?

-A visszajelzések a kollegák részéről abszolút pozitívak. Ugyanis, aki azt mondja, hogy abból neki semmi előnye nem származott, hogy kétszer olyan hosszú volt az antennája, mint a többieknek, és csak azért költött rá harminc ezer forintot, hogy legyen, ami beleakad a trolivezetékbe, az hazudik. Egy dolog biztos. Az egyenlő tagdíj mellé, legalább a technikai oldalon ideje lenne egyforma feltételeket teremteni. Kis lépésekkel haladunk a cél felé. Remélem, hogy nem is olyan sokára, egy teljesen új, és korszerű címkiadó rendszerünk lesz, és akkor ez az egész problémahalmaz a múlté lesz. Ki kell hogy mondjam, hogy én vagyok a legnagyobb ellensége ennek a nyomkodós dolognak. Ez már a múlt, sajnos még a jelenben.


-Segíts nekem. Nem látom át a City taxi kategóriarendszerét.
Elmagyaráznád nekem, hogy mi ez az egyes, egyes „A”, egyes „B”, kettes, kettes „A” kettes „B” ?
Mitől függ, hogy ki melyik kategóriába kerül?


-Az egyes és kettes kategória, a méretet jelzi, a mellette lévő betű pedig az autó kora, és állapota alapján van megállapítva. Ebbe természetesen belejátszik a sofőr hozzáállása is a dolgokhoz, mert ha mondjuk nem hajlandó nyakkendőt hordani, akkor megteheti, hogy „B” kategóriába kéri magát.
De a személyes véleményem az, hogy a kategóriarendszernek, a Magyar sajátságokat figyelembe véve, maximum kétszintűnek kéne lennie.
Szükség van az Exkluzív kategóriára, amit így kérnek az utasok, és a TAXI-ra. Itt a vége!
Nyilván, a kultúrált öltözködésnek mindenkiben, saját magában igényként kéne felmerülnie.
Akiben ez nincs meg, az taxisnak sem alkalmas.




-Egyetértünk.
Köszönöm szépen.

Képek:



 

tomajer@hallotaxi.hu