Megkérdeztük Pásztor Gábort, a Taxi 4 tulajdonosát

2006.05.24.

Mi a véleménye, a Mini Mobil Taxiról
Az az ember, aki szakszervezetnek tekinti magát, alapított egy taxis-szakszervezetet, aminek a létjogosultságát megkérdőjelezem, mert magánvállalkozókból állt a szakszervezet. Utána politikai nyomást gyakorolva megpróbálta átvinni a hatósági viteldíjat, 240.-ra, hogy tönkretegye a taxis cégeket, most kitalál egy ilyen 120.-ost, az egyszerűen álljon oda a tükör elé és köpje szemen magát.

-Én gratulálok neki. Sofőrt nem fog rá találni. A másik probléma a gépkocsinak az önköltsége. A legszerényebb autónak is az önköltsége per. Pillanat, körülbelül 115. 000.- +Áfa/hónap, tehát abszurd, amit ő kitalált.

-Taxi-szakmai szempontból nézve mi a véleményed?

-Szakmai szempontból azt mondom, hogy aki a 240.-os hatósági árért küzdött, az nézzen bele a tükörbe, és köpje le önmagát. Az az ember, aki szakszervezetnek tekinti magát, alapított egy taxis-szakszervezetet, aminek a létjogosultságát megkérdőjelezem, mert magánvállalkozókból állt a szakszervezet. Utána politikai nyomást gyakorolva megpróbálta átvinni a hatósági viteldíjat, 240.-ra, hogy tönkretegye a taxis cégeket, most kitalál egy ilyen 120.-ost, az egyszerűen álljon oda a tükör elé és köpje szemen magát.

-Nem érzitek magatokat felelősnek azért, hogy ez ma Budapesten lehetséges?

-Ez nem felelősség kérdése, mert szabad verseny van, bármikor bárki kitalálhat bármilyen okosságot. Én még mindig azt mondom, hogy sok szerencsét hozzá. Az Est taxinak sem sikerült, és azért nem sikerült, mert szakmai hozzánemértésre épült az egész. Nekem meg sikerült. Három éve működünk. Jövő februárban leszünk négy évesek. Azt lehet mondani, hogy ha a mérlegeinket valaki megnézi, akkor már látja, hogy ez pozitív, annak ellenére, hogy sajnos az alkalmazotti szférát sajnos át kellett értékelni és át kellett forgatni maszeknak. Száz alkalmazottunk volt majdnem, éppen hogy nem léptük át a szakszervezet alapítási küszöböt, ma meg már a negyvenet ütjük.

-Ez mutatja, hogy nincsen elég fölösleges taxisofőr a piacon?

-Amíg szabad a vállalkozás és el lehet hozni egy autót nulla forinttal, (mindenféle adócsaló módszerrel, azaz fölértékelik az ötmilliós autót hétmillióra) tehát nulla forint befizetéssel el tudja hozni a nincstelen az autót, (én a lízing cégeket sajnálom csak) addig mindenkinek szabad újra meg újra vállalkoznia, és csődbemennie.

-Köszönöm

 

 

  • Megkérdeztük, mi a véleményük a Mini Mobil Taxiról
  • Megkérdeztük Dudás Zoltánt, a Buda Kft szakmai vezetőjét
  • Megkérdeztük Surányi Attilát, a 6x6 Taxi tulajdonosát
  • Megkérdeztük Pásztor Györgyöt, a Buda Kft tulajdonosát
  • Megkérdeztük Polinger Sándort
  • Megkérdeztük Lengyel Sándort a 6x6 Taxi üzletág vezetőjét
  • Megkérdeztük Sipeki Józsefet, a BKIK. Taxis Szakmai Kollégiumának Elnökét
  • Megkérdeztük Szenci Szabó Jánost a Taxi 2000 tulajdonosát
  • Megkérdeztük Hrumó Miklóst, a Budapest Taxi tulajdonosát
  • Megkérdeztük Garamszegi Miklóst, a Főtaxi Vezérigazgatóját
  • Megkérdeztük Pásztor Gábort, a Taxi 4 tulajdonosát
  • Megkérdeztük Tamás Miklóst, a City Taxi Elnökét
  •  

    tomajer@hallotaxi.hu