Amikor a Zóna Taxi a megváltó

2007.08.13.

Lapszemle
Kriszta is meglepődött, amikor a Barát-taxi diszpécsere a két héttel előre rendelt reptéri transzferre egy sor odavissza smsezés után azt bírta mondani, hogy menjen inkább Zónával. A Homár mondjuk nem egészen érti, mire ekkora rákészülés, de a levél tényleg vicces:

Két csecsemővel Dubrovnikba tartván reptéri transzfert kerestem, és a neten bukkantam a Barát-Taxi hirdetésére, mely 2700 Ft-tal a legolcsóbbnak tűnt. Voltak fenntartásaim, mivel a 15.00kor feladott rendelésre 20.30kor reagáltak, de gondoltam, végül is a másnap kora hajnali indulásról nem késtek még el, az én idegeim meg nyilván a gyerekektől és a csomagolástól nyúltak ki. A hajnali fuvarral nem is volt baj. A honlapon ígért fixáras visszfuvar taxiban megkísérelt rendelésekor azonban kiderült, hogy homokszem van a gépezetben – taxisunk közölte, hogy fogalma sincs arról, hogy ezt hogyan kell intézni.

Amikor emlékeztettem a honlapon foglaltak szerint „igénylendő" kártyára, a diszpécserével (?) folytatott megbeszélés után kelletlenül közölte – egy rendkívül viharvert Barát-taxis logóval ellátott sárga kártyát előhúzva -, hogy fizessek érte 1000 Ft-ot (nyugtaként vs. a kártya sarkára írt összeg szolgált), a járatszámot, az érkezés idejét pedig küldjem el a cég mobilszámára. Sajnos, rossz előérzetem ellenére a kért előleget kifizettem, majd még az indulás előtt elküldtem a járatszámot és azt hittem, ezzel ügyesen elintéztem a dolgot. De, nem.

A nyaralás vége előtt 2 nappal smsben – hivatkozva a másnapi! érkezésünkre – kérik a járatszámot…