Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

"Szöveges üzenetből értesültek az egykori Uber-felhasználók, hogy a Google Play áruházból már letölthető a Car4you Budapest alkalmazás"


De hogy?

Honnan tudja a c4u, hogy kik voltak uber felhasználók? Vagy ez egyszerű csúsztatás és a szöveges üzenet egy Facebook bejegyzés?

Tudják a sofőrök mivel jár az engedély nélküli taxiszolgáltatás végzése?


Ez a car4you a táncoslábú piramisjátéka vagy ő csak az arcát adta ehhez? Nézem a céginfót, 4 cégnév sanszos, ebből kettő már  borítva, kettő maradt, egyiknél ilyen 60 éves hölgy az ügyvezető. Biztos lesz nagy öröm mikor a nav-tól kap majd levelet. De simán lehet, hogy csak véletlen a cégnév hasonlóság, nem derül ki semmi a cégről számomra sehol.

Ami kiderül, hogy ugyanaz a Nerddevelopments kft. írta az applikációt amely a főtaxi appját is készítette és jelenleg is pátyolgatja. Lehet a szerver is közös, azt a fennmaradó 10% szerverkapacitást se hagyjuk veszni, főtaxi meg fizesse az áramot :-D  Ez lenne a legnagyobb slusszpoén az egészben:-)


Én már nem egyszer írtam le a véleményemet az önjáró autók taxiként alkalmazhatóságával kapcsolatban az uberes topicban. Egész pontosan a véleményem az, hogy ezek alkalmatlanok taxiszolgáltatásra még jó hosszú időn át, amelyik cég már ma ilyeneket mutogat az szimplán hazudik a hírverés érdekében. Ezt nem is taglalnám tovább.


De egy gondolatot engedjetek meg. Több mint hét milliárdan élünk jelenleg a Földön és napról napra többen leszünk. Azok pedig akiket azért képeznek - nem mellesleg a mi pénzünkön is - hogy a megszerzett tudásukkal remélhetőleg idővel szebbé teszik az életünket azon dolgoznak, hogy hogyan lehetne minél kevesebb munkavállaló felhasználásával megoldani adott feladatokat. Nem fordítva kéne ennek működni, nem azon kellene gondolkodniuk hogy a  fenébe adnak egyre több embernek munkát és megélhetést? Szóval nem ülnek ők fordítva ezen a lovon?


Ha valamely cégnek van egy ötlete amit szeretne megvalósítani és ezért pénzért pályázik a pályázati lapon biztosan találkozik két kérdéssel, amik gyakorlatilag párban járnak:

Hány munkahelyet tud létesíteni és hogyan tervezi a költségcsökkentést? Már ez a kettő üti egymást, de azért elvárás. Mind a kettő. Nem lenne ideje dönteni? Döntsék már el mit akarnak.

Nem-nem, ők nem tartják a hátukat, majd ez megoldódik... - Hogy? - Majd valahogy.

Nna, ezért kár volt ennyit tanulni.

Online taxameter, rendben, jöjjön, csak akkor igényelhessük vissza az áfá-t. Mi az, hogy nem igényelhetjük vissza? Autóvásárlás és fenntartás, ezek kikerülhetetlen feltételei a taxizásnak. 

Két okot ismerek amivel indokolják a nemet. Első már - szerintem - érvényét veszítette. Az, hogy régebben bárki lehetett fillérekből taxis és ezt kihasználhatnák sokan. Ez ma már nem áll és ahogy követem az eseményeket egyre kevésbé lesz/lehet majd indok.

A másik, hogy az autót magáncélra is lehet használni, igy követhetetlen hogy egész pontosan mit vagy milyen arányban is jogosult az alany a visszatérítésre. Feltételezem ezt meg lehet oldani elegánsan az új okos eszközökkel, hajrá.

Ki kell lobbiznunk, hogy az áfá-t visszaigényelhessük, ez nekünk jár. Vagy nem jár az online taxameter - szó szerint.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2016.09.17 05:57

Ez - mint mindig - pont addig tart mig fel nem hozzák a taxisok a céget. Ha beindult lesz 25%, majd fuvarkényszer és a végére jön a beígért egyenruha.
Három hónapja még 100ezer mercedes volt - amivel 2018-ra teritik Európát -  tegnap 6db volvo volt az önvezető autójuk, ma meg jött egy ford - két sofőrrel. Ennyi kamuba az ember feje belefájdul.

Én mindig mondtam, hogy a franciák kemények. 

Európába jött az Uber? Ők bosszúból betörnek Amerikába. 

Komolyan mondom ez a digitális háború és pozicióharc izgalmasabb, mint bármelyik kémfilm. A vérengzés az orrunk elött zajlik minden nap.