Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Sokak válasza erre az, hogy nem kell A.I. ehhez, csak példák kellenek a gép elé amit megjegyezhet és tanulhat. Igy nem kellene végtelen variációt felprogramozni - amit nem is lehet. Meggyöződésem,  hogy ez nem igy van, ez csak addig igaz mig a példa helyes.  De mi van ha a példa rossz?
Ahogy a microsoft nagy dirrel-durral beharangozott Tay nevű chat robotja járt, 'aki' egy 16 éves lányt szimulált és az internet népétől tanult. 5 óra alatt lett rasszista, holokauszt tagadó, éltette Hitlert,  és szidta a zsidókat. 

Visszatérve a blikk magazin kamujára azt kéne csinálni, hogy mi meg az összes általunk elérhető felületen kiírnánk ugyanezt, csak az uber drivert behelyettesítve blikk újságíróval. Épp ahogy a blikkes cikkíró tette. Mire észbekapna már fenn is lenne a hír az indexen, origon, stb. Ráadásul egy szót sem szólhatna, hisz egészen pontosan ezt tette ő is.

Nincs jelentősége az én életemre nincs hatással a gimnazisták véleménye.Az utasok szűrésére pedig ott a központi zár, ez a leg-ínnovatívabb találmány a világon.
Nem irom alá, legjobban azok kiabálnak akik 10 éve nem ültek taxiban és hallottak valakitől valamit.Akik a nagy többségünktöl kiszállnak teljesen elégedettek és nem is értik ezt a hisztit a taxisok körül.Sőt,  markáns vélemény az, hogy tökéletesen igazunk volt és jó látni hogy van társadalmi réteg aki ki mer állni a jogaiért és sikerrel is jár.

Eközben a blikk magazin szerint két adóellenőrt tartott fogva egy taxis. 

Az illusztráció egy sárga taxi. Első hozzászólás? Rohadt taxisok, szegény uber. 

Ez a szint jelenleg a blikk magazin olvasói és újságírói között.

Nem tudom hogy jönnek ide az elektromos autók, attól, hogy elektromos az még nem önvezető. Ráadásul ebben nincs is köztünk vita, az elektromos autó és mindenféle elektromos meghajtás a jövő, ez nem kérdés, teljes elterjedését nem az gátolja, hogy nem tudunk belőle hatékonyat gyártani, hanem az, hogy nem tudjuk az energiát tárolni. Ha ez megoldódik akkor lehet majd a bűzmotoroktól megszabadulni.

Informatikusokkal vitáztam ezen, ugyanezt mondják amit te. Hogy majd a gép tanul, egymással osztják meg az adatokat, egyre okosabb lesz, stb. Mi az hogy majd tanul? Erre itt nincs lehetőség. Hibára itt nincs lehetőség, még annak a leghalványabb esélye sem merülhet fel. Jelen pillanatban azon vitáznak a szakik, hogy hány balesetmentes kilométer az amire azt merik mondani, hogy ez a szolgáltatás megbízhatónak minősíthető és engedélyezésre érdemes. Százezer? Egymillió? Egymilliárd? Még ezt sem tudják.

Mennyit mentek el ezek eddig? Egymillió kilométert. Vagy legyen 10, tök mind1. Tök szép szám. És mennyit mentek el a városi forgalomban? Valós körülmények között, a városi forgalomban, a forgalom ütemét felvéve, semmi szimuláció, semmi előre betáplált útszakasz, csak a való élet.

Elmondom neked: 0 kilométert.

Ilyen alapon az én autóm is önvezető, elindulok Siófokra elengedem a kormányt és suhanunk. Azt meg, hogy az érdi emelkedő elött térddel igazítottam a kormányon azt meg nem mondom el senkinek. Mi is csinálhatnánk egy ilyen neten ingyen végsöprő promót: a budapesti taxisok beelőzték az ubert, önjáró taxi Budapesten - sőt, már Siófokon is!


Csak, hogy teljesen világos legyen, nem azt állítom, hogy nem lesz önjáró autó - bár a gyakorlati megvalósításról az én személyes tippem inkább az útba épített jelzés követése, mint a felügyelet hiánya és a teljes döntés átadása a gépnek (ami újabb érdekes kérdéseket vet fel taxi szinten) - én azt állítom, hogy a taxi lesz az utolsó ahol ez a szolgáltatás valóban elérhetővé is válik.

Egyszerűen nem jut eszembe ebből a szempontból problémásabb szolgáltatási terület, biztos van ha elkezdenénk ilyet keresni, de engem érthetően ez érdekel.

Azért azt nem árt tudnod, hogy még ott is - aminél egyszerűbb feladatot nehéz lenne adni egy gépnek - flangál egy alkalmazott aki meghúzza a nagy piros kart ha gáz van.  Ahogy azt is érdemes tudnod, hogy a gép az elején fogta és többszor is nyitotta ki mindkét oldalon az ajtókat a megállókban. Biztos volt nagy öröm az utasok körében.Ez még csak egy fixen,  zárt pályán, védett helyen, ugyan onnan, ugyan oda közlekedő jármű.  Károkozás megoldva, bekamerázva minden, biztonsági őrök hadátol nem jutsz ki ha valamit elkövettél az 'utastéren' belül...És akkor most beszéljünk a taxiról.
De ugye azt érted, hogy egy darab 4-es metró szerelvényt könnyebb - lenne - távolról vezérelni, mint ezer a városban fel alá száguldozó taxit?

Nincs ilyen, értsd már meg. Ingyenes reklám, amiről mindenki beszél, mert mindenki erre vágyik. Ettől még nem létezik. És ha majd valóban létezik, akkor sem taxi lesz belőle, hanem vízi, majd zárt pályás személy vagy áruszállítás, utána kamion - csak a sztrádán - aztán busz csak utoljára a taxi. Ebből a felsorolásból melyiket tudod megmutatni nekem mindenféle felügyelet nélkül a forgalomban?

Egyiket sem, nincs ilyen, senki sem vállalja a felelősséget, az első hibánál szénné perelnék a céget, a gigamulti 10 másodperc alatt bukna ebbe bele.

Csak az autópályás kamionos önvezetéshez képest a városi forgalomban lévő önvezető taxi forgalmi helyzeteinek variációi a végtelenszerese. Hogyan táplálja ezt be a gépnek? Sehogy, ehhez mesterséges intelligencia szükséges. Melyik cég vállalja a perelhetőség kockázatát, az uber? Miért tenné?

Jelen pillanatban abból él és hízik, hogy semmilyen költsége nincs és kapja a nagy egész negyedét tisztán. Minden költség az autós partnereié, a rejtett költség is. És akkor ezt feladja, elkölt 100 milliárdokat arra hogy ne legyen sofőr és tulajdonos az autóban és magára vállalja az összes autó összes költségét még a rejtett költségeket is azért, hogy.....? Miért? Miért tenné? Majd hülye lesz.

Az autós partnereknek alapból nem éri meg, veszteséget termelnek - miközben azt nyilatkozza az egyikük, hogy 300 nettót keresett míg volt uber - ennyire ostobák. Azt hiszed ezt az uber nem tudja? És majd ő átvállalja az ostobák szerepét, magára vállalva az összes költséget, az autók finanszírozását, a fenntartást, a károkozás utáni helyreállítást, a 100 milliárdos befektetést és még a perelhetőség kockázatát? Dehogy vállalja, nem azért van pénze, mert ő hülye.


És nem árt tisztázni azt sem, hogy ha az önvezető autó annyiból áll, hogy oda-vissza megy a Rákóczi úton, az nem taxi. Az a 7-es busz, ilyenünk meg már van.


A fuvarszervezők nem tudnak velünk kiqrni, ugyanis taxiengedélyem nekem van és nem neki. Tehát ha jönne ez a Szép Új Világ, én leszek az aki hadrendbe állíthat ilyen autót, ugyanis nekem van hozzá engedélyem.


Dehogy lesznek, propaganda és pozícióharc az egész. Nincs ilyen és még nagyon sokáig nem is lesz. Ha lesz akkor is a taxi lesz az utolsó ahol az elérhetővé válik. Ezer és egy oka van ami miatt igy van, a taxisok még nagyon sokáig fogják boldogítani a városok lakóit.

Hihetetlen, hogy ezt még maguk a taxisok sem látják át, én már kértem pár hónapja erről egy szavazást - hogy a valóban hozzáértők véleménye is megjelenjen - sajnos ebből nem lett semmi.