Név Noskó István
Becenév nosi
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Borravaló, jatt, az "Adózóna"-ból ollózva.

A borravaló adásával pedig a vendég a szolgáltatás színvonala iránti elégedettségét fejezi ki, ez egy a döntése alapján közvetlenül átadott pénzösszeg, amely nincs beépítve az árba és az nem jelenhet meg a pénztárban.
A borravalót a vendég a teljesítést követően a teljesített szolgáltatásnyújtás ellenértékének megfizetésével egyidejűleg nyújtja. Összege nem szerepel sem a pénztárgép nyugtáján, sem a kért számlában.
Természetesen, hogy egyezni kell! A borravalót pedig nagyon önérzetesen utasítsd vissza! :-)
A taxióra naponta többször is zárhat, a pénztárgépet csak egyszer kell. A munka végeztével, vagy éjfélkor. Éjfélkor a taxi óra is zár.
Nem tudom melyik pénztárgéped van. A Ceshcube gond nélkül újra indul lemerülés után. Elég necces lenne ha nem, mert gondol egyet és lemerül.  Ha nem dolgozom nehogy már töltögessem!
Még, még, még! Ennyi nem elég! Szerintem a kézi számlázás is sok nemzetgazdasági kockázatot jelent! Kérnénk szépen egy online számítógépet számlázó programmal, és egy nyomtatót! Kérnénk még a lábunkra rögzíthető leszedhetetlen nyomkövetőt! Követeljük, hogy az autókba szereltessenek be online éjjellátó Hd taxisfigyelő veb kamerát és mikrofont! Segítsetek, hátha kifelejtettem valamit!
Kipróbáltam tegnap a gyártó által javasolt töltési technikát. Egész éjjel töltöttem. Ma szervizben volt az autóm. Egész nap "alvó" állapotban volt a pénztárgép. Pontosan ugyan annyit bírt ki, mint a másik töltési módszerrel. Készenléti állapotban kb. 9 órát. Ha már nem kell 12 órát tölteni akkor vajon mennyi ideig kell? Honnan tudom mikor van feltöltve? Tudom, sehonnan! Menjenek a jó büdös francba! A kis kapcsoló az alján szerintem nem bírja 1-2 hétnél tovább ha ki-be kapcsolgatjuk! Az alja folyamatosan melegszik, kikapcsolva bekapcsolva, készenlétben, töltésközben, akkuról működtetve, teljesen mindegy. A hőtermelés sok energiát fogyaszt, minket pedig jó adag mikrohullámmal bombáz naphosszat. 
Nincs rajta töltés jelző, sem töltöttség jelző. Egyszer csak fogja magát és kikapcsol, az az lemerül. XXI. századi csúcs technológia! Az okos telefonok mellett a retró jegyében a bunkó taxisoknak bunkó buta pénztárgép! Komolyan, nem szégyenlik magukat a gyártók? 
Heló! Itt egy vidéki hozzászóló. Van valami jó ötletetek, hogy hová lehet elhelyezni biztonságosan a pénztárgépet? Ha beszorítom a műszerfal és a szélvédő közé talán nem esik le, de nyáron valószínűleg folyékony halmazállapotúvá válik. Két ülés között az utasok babrálják. A kesztyű tartóból nem tudom elővenni az utas macerálása nélkül. A csomagtartóból nem tudom kivenni minden fuvar után, főleg, hogy az utas meg se várja. Ha a rögzítetlen pénztárgép személyi sérülést okoz, ki lesz érte a felelős? Az utastérben elhelyezett közel 1 kg.-os kemény tárgy súlyos sérülést okozhat egy baleset esetén! Én teljesen megértem, hogy a nemzetgazdaság a pénztárgépek nélkül reménytelen helyzetbe kerül, de talán egy kicsit át kellett volna gondolni a végrehajtást! A rendelet alkotónak és a gyártónak nem ártott volna beülni egy autóba mielőtt kitalálták a nemzetgazdaság mentőövéül szolgáló taxis pénztárgép ötletüket! Csak halkan kérdezem, ilyenkor hol van a taxis kamara? Miért nem szólaltak megy a taxis érdekképviseletek?