Hozzászólások száma: 5274
Ugrás a hírhez Oldalszám: 264
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
cheater 2018.02.20. 07:23:01 / # 348023
Ha van lehetőséged a Cityhez menni akkor válaszd azt, ez nem kérdés. Amióta átrendezödött a tulajdonosi kör azóta mélyzuhanásban van a cég. Az új seprű úgy tűnik nem mindig seper jól.
Ha számszerűen szeretnéd, a Cityhez tagdíjként befizetett minden egyes ezer forint háromszor annyit ér, mint a Budapesthez fizetett.
szabadataxi 2018.02.20. 03:59:39 / # 348022
Úgy tudom, csak a belépési költségekből kapnak engedményt a hibridesek, és nekik nincs várólista, igen. A tagdíj ennél valamivel több, de a munka is. 
A többi különbséget hadd ne soroljam, mert még azt hihetné valaki, hogy promotálom a Cityt, holott csak a Veres-féle Budapest Taxihoz képest más világ. Na jó, a többi bandához képest is, de ez sem valami nagy dolog ebben az alja mezőnyben.
Szerintem kérdezz rá a részletekre valami illetékesnél közvetlenül, ne itt a fórumon. 
kapor 2018.02.20. 02:39:40 / Módosítva / # 348021
avatar
Köszi szépen. Nincs várólista és úgyanúgy 50.000 HUF / hónap a tagdij?  A honlapjukon nem találok semmi infot
szabadataxi 2018.02.20. 01:52:40 / # 348020
Hibriddel a Cityhez is felvesznek, ha van valami gyakorlatod és helyismereted. Minden tekintetben jobban járnál. 
kapor 2018.02.20. 01:23:44 / # 348019
avatar

Sziasztok.

Olvasgattam itt a fórumot, és picit megijesztettetek. Külföldről térnék haza, és taxizni szeretnék, megmondom őszintén ez a hibrides 50% kedvezmény nem hangzik rosszul. Mi a vélemény, tényleg ennyire gázos a bp taxi? 

Előre is köszi a válaszokat.


Kapor

tomajer 2018.02.19. 11:24:16 / # 348013
Kicsit :-)
De hát, itt került szóba ...
1taxista 2018.02.19. 10:31:34 / # 348012
avatar

Kicsit összekeveredtek a topik-ok.

cukrosleves 2018.02.19. 07:36:54 / # 348009
avatar

Úgy emlékeztem, hogy hetvenvalamennyit mondtak. De akkor az ezekszerint változott! Nem tudom, mert nincs leírva sehova. Reggel szoktam kimenni, leveszem a legkisebb körre, és elfogadok mindent, nem válogatok mint Tomajer! :} Aztán olyan dél körül hazamegyek kajálni, és kettő-három körül visssza. Pénteken belehúztam este tízig, de szombat vasárnap egyáltalán nem dolgoztam, és így 86 címet vittem el. Akkor ezekszerint 82 a határ. Igen nem írtam az áfáról. De 15+áfa az kevesebb mint 25+áfa, azért írtam, ha komolyan dolgozni akar valaki, akkor túl lehet élni, de a fuvarszervező még így is jobban  keres mint a taxis, k-sok az a havi 150-200 takkdíj! 

tomajer 2018.02.19. 07:08:46 / # 348008
Heti 45 és 82 fuvarnál csökken a leadó. 
Viszamenőleg is, tehát, a 45. fuvar, vagy a 82. fuvar sokat ér! :-)
Viszont biztos szar taxis vagyok, de nekem decemberben se sikerült a 82-őt megközelítenem.  Pedig azért a 40 óránál többet voltam utcán :-(
focilabda 2018.02.19. 06:28:31 / # 348006
Azért az érdekes, hogy pontosan nem tudod...  A kifizetett jutalék áfa tartalmát se felejtsd el és azt is írd meg, hogy az első 45 címből mennyit vonnak le.
cukrosleves 2018.02.18. 21:28:53 / # 348005
avatar
Sok az a százalék, de szerencsére lépcsőzetes. Azt hiszem heti 45-címtől 20-at, 70-valamennyitől meg csak 15%-ot szed le. És a 15%-hoz nekem elég volt a héten 40 órát futtatni az appot. Szinte folyamatosan címről-címre küld, nincs előke, nincs 10 perces várakozás a reklamáig, nem kell a pacsival a londínert keresgélni, nem kell Igazságos Jánossal szóbírkózni az URH-n, lehet nyugodtan melózni. 
tomajer 2018.02.18. 15:11:45 / # 348003
Amirajtam múlott, megtettem.
Mondjuk még seggberúgnám a H. Cs.-t, ha találkoznék vele.


kojak 2018.02.18. 14:47:13 / # 348002
avatar
Ezt mi is tudjuk, sőt már régóta tudjuk. Mikor meg vette a Bp. taxit ex zónások már akkor megmondták, hogy mi a terve. Minden a tervek szerint haladt remélhetőleg mostanáig. Ez a terve reméljük soha nem sikerül. De akkor hogyan tovább?
tomajer 2018.02.18. 14:33:36 / # 348001
Tudni kell, hogy a fő cél a reptér.
Színespityut semmi más nem érdekli.
Minden ennek a célnak van alárendelve.

A villanyautók, a fekete mercik, mind egy jövőbeli pályázaton való mind jobb megfelelés érdekében vannak.
A Bp taxis mostani állományára semmi szüksége, legfeljebb pénzbehordó gépek amíg eljön a nagy pillanat. Hisz a repteresek serege úgyis oda vonul testületileg belépni, ahol a reptér van.
kojak 2018.02.18. 14:18:56 / # 348000
avatar
Nem élvezzük Tomi sajnos. Körbe jártuk a témát a fy szimpatikus is volt ahol Te is vagy de kiderült ott is a lehúzás megy. Sok az a százalék meg még az áfa. A többi sem tetszik.H. Cs. munkássága felértékelődik a mostani vezetés alatt. Az elmúlt két és félévben semmi sem történt. Nem volt fuvarszervezés sem új megrendelők csak a lehúzás, tarha. Még mindig a h.cs munkásságából élünk.   
kojak 2018.02.18. 14:12:59 / # 347999
avatar
Az a majom egy agysebész az biztos. Láttam egyszer vagy valami hozzá hasonlót az irodában, hát még nappal is átmennék az út túloldalára. 
focilabda 2018.02.18. 09:50:49 / # 347995
Nem, nem.Azért nem akarják hagyni az emelést mert még mindíg azt hiszik, hogy az árral lemenve tudnának megrendeléseket szerezni.Illetve nagyon szeretnék ha a taxis nem erősödne anyagilag mert akkor csökken a függősége a taxisnak. Mondjuk a taxis erősödését a folyamatos lehúzásokkal jelentősen megfékezik. 😊Viszont érdekes a lejebb is tárgyalt fekete mercik díjszabása. Ott nem ennyire visszafogottak, semmi jele a szociális érzéküknek...🤕
zulu 2018.02.18. 07:53:38 / # 347993
avatar

Jó persze tudom,csak ironikusan mondtam.Gondolom az emelés helyett azért eröltetik a reklámhirdetést a taxikon,mert valamelyik kapzsinak már tuti van egy vagy több reklámcége akik szaréhugyé hirdetnének a mi autóinkon.

balagge 2018.02.18. 07:30:14 / # 347992
avatar

Aki itt ítélkezik az max úgy jogvégzett mint én, vagy meg úgy se.

zulu 2018.02.17. 20:43:23 / # 347991
avatar

A merci soförje milyen arrogáns,támadó.Érezhető hogy tudja,hogy a cég védelmében áll.És az a jogász vagy ügyvéd végzettségü személy,aki a tagdijfizető kolléga felett itélkezik,valahogy nem akarja meghallani a mondanivalóját a történetnek.

Oldalszám: 264