Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Az NLCafé erre még rátesz egy lapáttal. Az ő felkészült újságírójuk már a taxisok hőbörgését vizionálja az olvasói elé, egy az egyben átváltja a szlovákiai árat forintra és azt hiszi ennyi lesz az ár nálunk is. Plusz tényként állítja azt a sületlenséget, hogy az uber nem veszi el a taxisok munkáját, ők más, eddig nem létező megrendelői állománynak tevékenykednek.

Ezt a három dolgot állítja a cikkében, ezek közül nem sokban téved, csak mind a háromban. Hát nem az újságírás csúcsa ő sem = )


Miért hőbörögnék én, ha egy újabb fuvarszervező jelenik meg a piacon aki értem - tehát a taxisofőrért - versenyez? A felkészületlen cikkíró még azt sem érti, hogy itt már rég nem az utasokért folyik a harc, hanem a minőségi szolgáltatást nyújtó taxisofőrökért.

Ez nekem csak jó, miért hisztiznék én, ennek én csak örülök.

Azt kell mondjam ez az újságíró sem egy gazdasági szaki.

Na végre egy jó hír, megvan a helyük a világban = )  Sose tudtam mi a szerepük a sok személyszállító mellett, igy már egyértelmű. Meki ételfutár. Bombaüzlet. Ez a Kalanick a Mekivel karöltve zseniális. Az emberiség innovatív géniuszai.

Ezt ők kitalálták, a kis hangyák pedig majd csinálják.


Ha rendelnek egy menüt az 10$, abból 2$ a sofőré, abból 25% kalanické. Mindenki jól jár. Ezzel AKÁR - nem mondjuk, hogy biztos, csak azt hogy akár - óránként 4$ is megkereshetsz. Igy egy napra kivetítve AKÁR 80-90$ is megkereshetsz.

Ehhez nem kell mást tenni, mint uszkve 20-24 órát ülni a _saját_ kocsidban. Úgysincs más dolgod, zenét meg szeretsz hallgatni, tök jó.


De... - és most jön a lényeg! - ha eléred a VIP szintet, akkor a kiszállításból csak olyat kapsz, ahol a megrendelő utazni is óhajt. Ez a legnagyobb buli. Hisz már az ételszállításért megkapod a pénzt, majd a megrendelők beülnek az autódba, lehajtják a már előre felszerelt McDonald's műanyagtálcákat - ezt a VIP autókba ingyen biztosítja az uber -  és miközben viszed őket az úti céljük felé nálad kényelmesen elfogyasztják az ételt.


Őszintén, van ennél zseniálisabb ötlet? Munkahelyeket teremtünk!

Kalanick for President! Ez egy zseni.

Az lehet, de ha a Gazdasági Versenyhivatal - és itt most nem feltétlenül a magyar hivatalra utalok - tenné a dolgát, akkor pikk-pakk letörnék ennek a cégnek a szarvát és konszolidálódna a helyzet. El sem jutottunk volna eddig a pontig, már az elején elvérzett volna ez az ügy.

A vonatkozó cikkben sem a helyi GV fedte meg a céget - pedig neki ez a feladata, ezért hozták létre - hanem a hazugsággal szembesült sofőrök harcolták ki maguknak az igazukat. Ha ezt a céget elkezdenék tételesen elszámoltatni azokkal amiket magáról állít lehúzhatná rolót. Amilyen gyorsan végigsöpört a világon, épp olyan gyorsan tűnne is el.

Ehhez nem kéne más, csak az hogy a GV végezze a dolgát. Aminek gyakorlatilag semmi más dolga nincs csak ez. Ha ezt a feladatot nem végzik el akkor létjogosultságuk nincs.

Mennyi vidám hangvételű cikket olvastam az utóbbi egy évben arról,  hogy a taxisokat nemsokára lecserélik robotokra.

És akkor most a fagyi visszanyal..:  Munkába állt az első robotújságíró.

Az Egyesült Államokban is elszámoltatják a céget megtévesztő reklám miatt. És ha nem lehet hazudni, akkor már nem is tűnik olyan jó bulinak ez az üzlet, hisz a teljes marketing a félrevezetésre épül.

Egy liberális párt, a szakadár Karsai Katalin és a taxirendelet...  Kik ezek és mit akarnak tőlünk, hol itt nekik az üzlet? Ki fizeti őket? Kinek az érdeke az, hogy újra szabad áras legyen a taxi? Hogy világos legyen: biztosan nem a taxisoké.

Tehát akkor miért nyomul még mindig ez a kamu érdekvédő a mi nevünkben és mi ezt miért hagyjuk? Itt az ideje, hogy az igazi érdekvédőink bizonyítsanak és itt az ideje, hogy őket mi is elkezdjük támogatni.

Menjen Katalin Debrecenbe, vigye magával az összes bérautóját és taxizgassanak ott 130Ft/km díjért.

Húsz évbe került elintézni, hogy valamiféle rend és kiszámíthatóság legyen ebben a szakmában ezek meg itt jönnek, hogy legyen 130Ft/km és zsigulival is lehet újra nyomulni? Miért nem a Telenornak ad tanácsot Karsai Katalin és a liberális párt, hogy ezentúl legyen 50 fillér a percdíj? Pont ugyanennyi közük van hozzá.

Uber - lebénult utas perel


De kit is kell perelni? Ez itt a legérdekesebb kérdés.

Bár nem értem mi a gond, hisz a cég minden egyes utazása 3 millió dollárra van biztosítvaˇˇ. Csak ki kell venni a dobozból és átnyújtani.

Még gyakorlatilag el sem kezdődött a szép új világ már perelnek is. Lesz itt sok vita és kártérítés.

Falnak rohant egy tesla a garázsban.

Az uber hozzáállása ha baj van, annyi hogy fordítsuk előnyünkre, ehhez nem kell mást csak hazudni. A sztori igy néz ki valójában:


Trump: - Át kell beszélnünk a sarcot és a további feltételeket, ahhoz hogy talpon maradhassatok.

Kalanick - Cserébe mondhatjuk, hogy tanácsadó vagyok?

Trump: - Ennyi pénzért és információért? Mondhatod.