Név Név
Becenév f.attila
Honlap Honlap
Taxitársaság: Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A válaszodból kiderül, hogy informatikailag Neked nincs tapasztalatod az új technológiákat illetően. Nem a tarifa a fő szempont, mint említettem. Hanem a szoftverfejlesztés hiánycikk a jelenlegi taxis alkalmazásoknál az uberhez képest. És nagyban segítené a taxisokat, ha erre valaki nagyobb hangsúlyt fektetne. Ez tény, nem vita tárgya. Az új generáció ezt nagyon jól tudja.
Igen sajnos ez egy ilyen helyzet. Virtuális munkáltató révén ez benne van a pakliban, marad a hit, meg a bizalom, amíg lehet csinálják.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2016.02.17 21:36

De jó! Úgy néz ki tényleg itt a tavasz, nyílnak a Zöldek. Én nagy jövőt látok a cég előtt. Olyan ez, mint régen a színes tv: "Minek az? Úgysincs színes adás sehol!"
Van sok olyan munka, ami sokkal ideiglenesebb, kötöttebb, és kevesebb pénzért is elvállalják, szóval van az a helyzet, amikor ez a legjobb variáció éppen.
Én arra gondolok, hogy a budapesti taxis cégeknek kéne egy-egy ütős alkalmazást összerittyenteni, ha van uber, ha nincs, mert az tény, hogy sokan nem az ár, hanem a kényelem, az egyszerűség és a kiszámíthatóság miatt választják. Nagyobb befektetés, de szerintem ez alap, ha bármilyen módon szeretnének az uber-es utasok "kedvébe" járni azért, hogy inkább taxizzanak. Ha van uber, ha nincs.

Hm... Ebben az estben ez elég egyértelműen a vége az egésznek. Ez itt már nem arról szól, hogy vannak szabályok, és ha ezeket betartják, működhetnek, hanem számukra teljesen át kéne alakítani az alkalmazást, és az uber üzleti modelljét. Gondolom ezt nem kapják meg a magyarok, csakhogy mehessen tovább, meghát minek is? Jöhetnek a taxis cégek alkalmazásai!!! ;) És szerintem senkinek nem fog hiányozni, max. akinek ez volt a jövedelem forrása.

Továbbra is találgat az uber-es is, meg a taxis is... Kicsit igyekezhetnének ezzel a szabályozással, el nem tudom képzelni, hogy ez a téma miért nem rendelkezik prióval a nagyoknál. Hát addig várunk. Az biztos, hogy megoldás az, ha egy szintre kerülnek. Legyen lazítás a taxival, vagy szigorítsák az uber-t. És leginkább a tarifa kérdés itt a kulcs, nem az hogy kinek milyen vizsga meg papír kell, aki akarja csinálni, azokat megcsinálja, attól még nem lesz béke, ha továbbra is más az árszabás. Meg a taxicégek ráfeküdhetnének az alkalmazás fejlesztésre. Azt sem hiszem, hogy arra ne lenne keret, KELL A MARKETING. Mert abban nagyon gyenge mindegyik társaság ellentétben az uberrel. Én szurkolok mindkettőnek, és hogy legyen béke.

Azért kíváncsi leszek pontosan mit is értenek ezalatt, mert a vizsga, meg az orvosi, páv, az ok, a 10 év eddig is kellett az uber-nek is,  a droszt már új, és a sárgítás, és a fix tarifa? Vagy most mi?