Név
Becenév ögödej temüdzsin
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2017.05.30 20:17

Természetesen nettóban!

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2017.05.30 20:17

A cikk szerintem, ha jól értem, heti 6 napot dolgozna. Úgy még összejöhet, csak mondjuk, hogy abból hogy lesz nettó 500 ezer, az számomra rejtély. Habár az Uber sofőrök is elvileg napi 3-4-5 órákkal kerestek fél milliót...

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2017.05.25 15:51

Ezt nem egészen értem. Tehát amikor kimész dolgozni, és bekapcsolod a tabot, akkor kötelezően szünetre kell tenned magad, egész munkaidő alatt? És mi lesz, ha szabadra rakod a gépet? Nem értem...
Azt kihagytam, hogy amint 20 forinttal nőne a tarifa, a fuvarszervező cégek azonnal emelnék a tagdíjat, a hatalmas mennyiségű többletbevételünkre hivatkozva. 
Teljesen egyetértek veled. Szerintem jelenleg a tarifa emeléssel semmit sem nyernék, mert 1. a 444, Index, stb... másnap leadna egy cikket, hogy ezek a szemét hiénák megint emeltek, emiatt megint csökkenne az utazóközönség száma, 2. a többlet tarifával kb. annyi lenne egy fuvar, mint eddig, borravalóval együtt, a különbség annyi, hogy most ezt akkor nem adják oda borravalóval, hanem fillérre kiszámolják, hogy mennyi az annyi. Tehát ugyan ott tartunk, csak a napi 7-8-9-10 fuvar helyett lesz 4-5-6-7. 

A hosszútávú fuvarok kedvezménye is jó ötlet, hiszen elmondhatjuk, hogy tarifát csökkentettünk, ami már pozitív jelzés az utasoknak, lehet többen utaznának messzire, de a fuvarok jelentős része így is 25 km alatt maradna, tehát nem igazán veszítenénk semmit. 
Tulajdonképpen kiállási díj nem "kell", nekem bőven "elég" (na jó, nem), hogy ha kimegyek rákosborzasztóra, akkor védve legyek a 670 forintos fuvar veszélyétől. És az 1800-ra (persze ez lehet akármennyi, ez csak egy ötlet) lehet, hogy 1-2 utas kerekítene 2000-re. Az így mindjárt jobban hangzik, mint amikor nagy kegyesen a 700 forintos útra ad még 50 forint borravalót
Ha már a droszt díj eltörlésénél tartunk, valamelyik agyhalott, innovatív felhasználó a Rákóczi téri taxidroszton hagyta a "GreenGo" autóját. Ráadásul nem csak leparkolt, hanem szabad-ra tette a kocsit, tehát konkrétan ott is hagyta. Agyvérzést kapok az ilyenektől.
Egyébként, ha lehetne egy javaslatom, szerintem nem ünnepi tarifát kéne bevezetni, hiszen azt nagyon negatívan venné az utazó közönség. Inkább ki kéne találni egy olyat, hogy ha telefonon rendelnek autót, akkor pl. 1800 forint az alap díj, ami magába foglalja az első ~4,5 kilométert, de akkor is ki kell fizetni, ha csak 1 km-et megy a kedves. Ez jelentősen lecsökkentené a gazdaságtalan fuvarok számát, és hagyományos értelembe véve mégsem tarifa emelés. Beülős fuvaroknál meg lehetne egy 1100 forintos alsó limit, ami az első 2 km-et foglalja magába. Továbbá lehetne egy szankció, hogy ha valaki 3 perc után mond le fuvart, akkor 500 forint mínusz a telefonszámlájára, ha meg akkor mondja le, ha már ott a kocsi, akkor 1800 forint levonás. Ez is szerintem jelentősen javíthatná a taxizás gazdaságosságát, és mégsem fogja verni a tamtamot a publikom, hogy ezek a szemét taxisok má' megint emelik az árat, pedig az üzemanyag 1 forinttal csökkent.
Ha hülyeségeket írok, akkor nyugodtan szóljatok, én még nincs két és fél éve, hogy taxizom, Ti nyilván jobban tudjátok, hogy mi kell/nem kell.
Ha már a droszt díj eltörlésénél tartunk, valamelyik agyhalott, innovatív felhasználó a Rákóczi téri taxidroszton hagyta a "GreenGo" autóját. Ráadásul nem csak leparkolt, hanem szabad-ra tette a kocsit, tehát konkrétan ott is hagyta. Agyvérzést kapok az ilyenektől. 

Egyébként, ha lehetne egy javaslatom, szerintem nem ünnepi tarifát kéne bevezetni, hiszen azt nagyon negatívan venné az utazó közönség. Inkább ki kéne találni egy olyat, hogy ha telefonon rendelnek autót, akkor pl. 1800 forint az alap díj, ami magába foglalja az első ~4,5 kilométert, de akkor is ki kell fizetni, ha csak 1 km-et megy a kedves. Ez jelentősen lecsökkentené a gazdaságtalan fuvarok számát, és hagyományos értelembe véve mégsem tarifa emelés. Beülős fuvaroknál meg lehetne egy 1100 forintos alsó limit, ami az első 2 km-et foglalja magába. 
Továbbá lehetne egy szankció, hogy ha valaki 3 perc után mond le fuvart, akkor 500 forint mínusz a telefonszámlájára, ha meg akkor mondja le, ha már ott a kocsi, akkor 1800 forint levonás. Ez is szerintem jelentősen javíthatná a taxizás gazdaságosságát, és mégsem fogja verni a tamtamot a publikom, hogy ezek a szemét taxisok má' megint emelik az árat, pedig az üzemanyag 1 forinttal csökkent. 

Ha hülyeségeket írok, akkor nyugodtan szóljatok, én még nincs két és fél éve, hogy taxizom, Ti nyilván jobban tudjátok, hogy mi kell/nem kell. 

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2017.04.30 12:59

Egyébként abszolút nem lehetetlen a hír. Ha nyugdíjas vagy, csak 25 ezer a KATA, tegyük fel, hogy van egy autód, ami 8 liter LPG-t fogyaszt, a fiad autószerelő, és ingyen karbantartja a kocsit, plusz féláron szerez alkatrészt. Kapsz még valami kis tagdíj kedvezményt is, és heti 7x5 órát kint vagy, pont a csúcs időben, és minden héten kifogsz 1-2 szerencsés fuvart. 
Szóval nem lehetetlen, de az ötös lottóra több az esélyed...

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2017.04.27 14:41

Miből gondolod, hogy a diszpécserek nem tájékoztatták az utast? Szerintem biztos elmondták, hogy órával fog visszamenni, és hogy pl. a külvárosban van. Persze lehet, hogy ez nem hangzott el.
 De ha még mondott is volna a diszpécser egy X összeget, szerintem az utas 10 forint eltérés miatt ugyan így kivágta volna a hisztit. Velem is volt már olyan, hogy az utasnak elmondták a diszpécserek, hogy kb. mennyi lesz az út, és elég kellemetlen volt magyarázkodnom, hogy már pedig amit mondtak neki, az matematikailag sehogy sem jöhetett ki.