Név
Becenév prolee
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Igen cashcube... Fenomenális, hogy a, nyugta kézpénzes ugyebár, de hogyha pos terminálon fizetnek, minden kártyás fizetésnél, számlát írni... Bürokrácia, én így szeretlek.

Abba hogy egy használhatatlan gépet kaptunk, ami még ráadásul nagyon hamar tönkre is megy sorban, abba már bele törődtem. 

Nyugta adogatosdi rendszerbe is...

Mostmár csak az érdekelne, hogy garanciálisan csak oda vihetem e ahol vettem, vagy esetleg más szervizbe is. Nem szeretnék azzal hix szervizbe vigyem, meg haza hozzam 440 kmet menni, mikor Alfatech KFT ott van tőlünk 25 kmre, nekem sem mindegy hogy 100at autozok, vagy 440-et...

Fejlemény a történetben, beszéltem ma a szervizzel.  Igen közölték velem hogy AEE egység sorra döglik be már több mint 20 gép ott van javításon náluk ez ügyből kifolyólag, a javítás időtartalma kb 2 hét addig kézzel írott nyugtát kell kiállitani, a taxaméter memóriájából utólagosan bevitt összegek nem fogadja el a NAV, sőt jön a, csavar a dologban. Meghibásodás esetén, azonnal be kell jegyezni, a pénztárgép naplóba a hibát, hogy mikor következett be a hiba, percre pontosan, mikor lett értesitve a szerviz, percre pontosan, szerviz neve nyilvántartási száma stb.  mer csak ebben az esetben fogadja el a NAV a kézzel kiálitott nyugtát.

Óóóó, hogy verjem bele a beleverni valómat. Komolyan olyan gépet csináltak ami az esetek többségében, azaz taxisok többségének egy hónap mulva meg döglik? Gratulálok, ilyenkor hol a média? Hol az OTSZ? Remek szóval sz*phatunk vele egy életen át, mert már eleve, gyárilag egy elektronikai hulladékot csináltak. Ha ezt tudón szóltam volna öcsémnek, hogy egy darab müanyagba forradalom bele két szem diódát 2 akksit két kijelzőt, meg egy darab antennát, aztán adjuk be a NAV-nak engedélyezésre, kb az a felállás...

Nahde könyörgöm, komolyan ezektől a gépektől várunk több éves, vagy több 10 éves üzemelést? Vicc... Egy hónapot nem bír ki a többségük, vagy talán a memóriája telt volna meg? :D

Most még meg próbálom teljesen le meríteni, majd úgy töltőre rakni, hátha a lefagyott stádiumát el felejti, és talán dolgozik is kicsit...

Közben a könyvében megtaláltam az újraindítási funkciót, tényleg így van ahogy az előttem szóló írta < nyíl 3x meg nyomása után sztornó gomb nyomva tartás kb 25-30 másodpercig. 

Problémát nem oldja mdf sajnos

Mindig bekapcsolt állapotban töltöm, kocsiban mikor dolgozok, fixen állandó töltés alatt van.

Közben, az eggyik itteni kollégának szintén bekapcsoláskor probléma keletkezett, ő nála az van ki írva hogy nyitás érzékelve, hogy ezzel mire gondolhattak a gyártok, passz, neki szalag rendben, fedlap lecsukva... Minden ahogy lennie kell, de mégsem működik, hétfőn indítók szervizzel csináljanak vele amit akarnak, kicsit tele a férfi nemiszervem azzal hogy egész pontosan december 27- én üzembe helyezték, rá kereken egy hónapot bírt, az egyetlen bajom, hogy az Ecometer kerek 110 km+110 km haza, nahh meg gondolom szintén hogyha kész,  mehetek érte 220 kmet, persze dolgozni az alatt idő alatt sem tudok

Jelenleg bele teszem a taxameterbe a fuvardíjat, áés utólagosan fel viszem majd. Csakhát macera... Végülis hivatalos adóügyi bizonylat a taxameter bizonylata is, azzal bizonyítva bdsm hogy nem loptam, nem vagyok adócsaló.


Olyan kérdésem lenne, hogy találkozott e valaki olyan problémával Cashcube mininél, hogy nem kapcsol be egész éjjel töltőn volt, reggel ki viszem a kocsiba, hátulján fökapcsoloval be kapcsolom, majd ki írja a szokásos szöveget Cashcube Starting majd rövid időn belül át vált arra a feliratra hogy Pénztárgép bekapcsolása

Nahh és itt el is kezd sttike-olni semmi nem történik utána, a tegnapi nap még nincs lezárva, így nem is tudom, mert folyamatosan azt irja ki hogy Pénztárgép bekapcsolása...

Probáltam kikapcsolni, bekapcsolni várni, semmi csak ennyit ir ki nahh meg a zöld led el alszik és csak a sárga villog folyamatosan, a piros nem világít...

Valaki tapasztalt már hasonlót, esetleg mit lehetne ki próbálni, azon kívül, hogy össze vágom gyujtósnak? Mert rohadt idegesítő, hogy reggel 8-tol, délután 5ig, nem sikerül bekapcsoni...

Sok mindenre, jó ez a pénztárgép, sőt, szinte bármire jó ez a pénztárgép, egy valamire nem, ami miatt kötelező lett, alkalmatlan a gazdagság kifehérítésére, illetve, a túl számlázás megakadályozására. Aki eddig nem ütötte be, most se fogja, GPS ide vagy oda... Továbbá, a tulszámlázás, azaz több fuvar díj kérése, mint ami amúgy járma, most még egyszerűbb...

De hozzá kell tenni, hogy bár vidéki vagyok, a Pesti túl számlázás, avagy a Pesti hivatalos vs. Hiéna taxis helyzet közvetlen nem érint engem, én meg értem azokat a taxisokat, akik többet kérnek, vagy kicsit túl számolják a dolgokat.

Az én véleményem, mint vidéki taxis. Meg kérdezném hogy hány % al emelkedett az elmúlt 4 évben, az átlagemberek bére? Hány %-al keresnek többet az emberek? A vidéki taxik, ahogy én észre vettem, az elmúlt 4 évben kb 20 % al emelkedtek, míg szerencsétlen Pesti taxisoknak még mindig a 450/280/70 a mérvadó veszprémben, 300/300100

Fehérvár szintén

Várpalota 300/300150 illetve 450/300/100 taxistól függően

Debrecen, Nyíregyháza, hogyha jól tudom 400/350/100

Nem beszélve arról hogy a vidékieknek, a zöme vidéki tarifával 400ft/ km-es áron megy

Balaton füred, illetve Balatonalmádi 500/500/100 illetve 500/600/100 taxistól függően! Siófok, Zamárdi, egy helyi fuvar fix 2500HUF a siofoki taxi Zamárdiba, 6-7.000-ért megy át, attól függően, hogy Siofuck melyik részéről szeretne a kedves utas menni.

És ez idő alatt, a  Tisztelt Hatóságoknak, mennyivel sikerült a Budapestiek taxi árát fel emelnie, illetve, hol van az az igéret, ami volt hogy évente felül vizsgálják a hatósági tarifát

És félreértés ne essék, nem leszólni szeretném a Pesti taxisokat, hogy olcsók, hanem a Tisztelt Hatóságok el gondolkodhatnának azon, hogy a Budapestiek ugyan annyit keresnek, illetve, a Budapesti taxisoknak ugyan akkora a bevétele most is még mindig, mint 4 évvel ezelőtt, ugyanakkor a kiadások jócskán meg növekedtek, nem beszélve arról hogy azóta be jött egy két új rendelet, mint pl klímás, légzsák kötelezővé tétele, mint pl a 10 évnél idosebb autók roncs telepre valók a hatóságok szerint, pénztárgép... Biztosítások hogy mennyivel emelkedtek, vagy szimplán nézzük csak meg s járulékokat ne 4 évre vissza menöleg, átalányadozásban tavaly  durván 58.000 volt a járulék SZJA nélkül idén már 80.000+SZJA

Ne irigyeld azt a 20-40 fuvart, lehet kevesebb vég összegbe nekem mint nálatok, nincs cég nálunk. De az átlag fuvarok hossza kb 3km

Én mindig az elveimet szem előtt tartom, és nem fogadom el a borravalót, jó vannak kivételes esetek, mikor valami különös oknál fogva az utas rá vesz hogy el fogadjam azt a havi két havi olyan 100-200 Ft-ot kb, azt becsületesen be is vallom


Persze nem tudom mire vélni azt amikor az utas a pénzt a két üllés közé dobja a pohártartóba, azt nem adta oda nekem, nem az én kezemben landolt, én azt úgy gondolom hogy biztos a ,,takaritóé'' :D 

Idén még csak 50Ft-ot kaptam

Én úgy tudom hogy mindkettőt át kell adni az utasnak, persze, az esetek 95%-ában egyiket sem viszi magával


  • Másik problémába ütköztem, Rase 02 EU taxaméterem van,  ugyebár hogyha volt 20 fuvarunk, automatikusan le zárja a napot, és újra nyitja. Namost akkor a pénztárgépet is zárjam le ilyen esetben, majd nyissak új napot?
  • Hogyha egy nap van 60 fuvar akkor arról az adott napról lessz 4 taxameter zárás, 4 pénztárgép zárás  esetleg a bankkártyás POS terminált is zárjam le velük együtt?