Hozzászólások száma: 246
Oldalszám: 13
Témakörök > Droszt Híradó > Nálatok mit tesznek az „elveszett, megégett” fuvarokkal? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Apuka 2008.07.21. 12:26:08 / # 27859
A felhívás alján található egy email cím, ill. a másik topicban van egy telefon szám is. Bármelyiken keresztül felvehető velem a kapcsolat. :))
Apuka 2008.07.21. 12:22:16 / # 27858
Ugyanakkor ha sokáig váratott és mire előkerül már van valamennyi az órában és ő ezt kifogásolván elküld, hogy majd rendel másikat... Nos, nem kap. Ott volt, tessék azt igénybe venni! Ha nem tetszik a taxis pofikája, tessék kifizetni az órában lévő összeget és akkor tudunk másikat küldeni. pont
Bao 2008.07.21. 11:05:33 / # 27857
avatar
Hasonló nálunk is!
Gyurcsányi 2008.07.21. 09:58:29 / # 27856
Üdv Apuka Ez melyik cég,mert én még ilyenről nem tudok. Nálunk szinte napi rendszerességgel rendel egy repedtsarku Qrva,Amarilla néven.Az esetek többségében 20 percig várakoztatja az autót,majd lemondja,mert nem akarja kifizetni a 10perc utáni várakozást.Rendel másikat és sajnos küldenek neki.Legfeljebb a Taxis egy pontért visszaadja a fuvart.97%-ban megég a Taxis.Tegnap is így tőrtént.Kivédési mód:Tudod a címet és nem nyomsz rá. Nem értem,hogy a központ miért nem jelöli meg és miért nem mondja azt:Kérem sajnos nem tudok autót küldeni.Sok bosszúságtól kímélne meg bennünket.
Apuka 2008.07.21. 09:29:55 / # 27855
Ez egy nagyon érdekes kérdés! Mivel az utas mindenekelőtt, ebből kifolyólag legközelebb is kap autót! DE! Amennyiben annyit sikerült várnod az adott címen, hogy órát is kellett már indítanod, nos akkor már merőben más a helyzet! Az összeg rákerül a diszpóra és a Kedves addig nem kap autót ameddig nem hajlandó rendezni a tartozását!
MCCCXCII 2008.07.21. 08:11:53 / # 27854
Felmerült a kérdés, hogy a „beégetős” megrendelőkkel mit tesz a „cég”, ahova tagdíjat fizetsz? Küldenek neki lelkesen kocsit, vagy netán közlik vele, hogy komolytalan partner?

Oldalszám: 13