Hozzászólások száma: 162
Oldalszám: 9
Témakörök > Droszt Híradó > Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2020.11.29. 18:48:49 / # 352008

Nem elfelejteni.  Hétfőn, legkésőbb gumicsere!



tomajer 2020.09.28. 06:21:57 / # 351855
Dübörgünk, dübörgünk, de ott még nem tartunk, hogy a németek a mi kedvünkért, taxisárgára fényezzék az autókat ... :-P
cheater 2020.09.27. 21:48:03 / # 351854
Nem sárgának kéne lennie..?
tomajer 2020.09.27. 09:40:01 / # 351853
Még nem.
Nem is tudjuk merre jár :-(
De már a tesztautót megtapiztam, beleültem, vezettem.
Adásvételit megírtuk, előleget befizettem ...
Szóval jön.  valamelyik Lagermaxos autón utazik ....
Ha szürkét láttok, az lesz az :-)
alelölülő 2020.09.27. 02:08:57 / # 351852
Megkaptad már?
tomajer 2020.09.26. 22:09:45 / # 351851
A vicc az, hogy a vadi új, még épphogy gyártásba került VW ID3 - ban, sima egyszerű bovdenes megoldás van.
Pedig abban aztán minden elektromos.
Asszony aszontta, hogy ez nem autó, ez számítógép :-P
alelölülő 2020.09.26. 18:26:23 / # 351850
Elég elb***ott megoldás.
Valószínűleg több autótulajdonosnak okozott problémát, mint autótolvajnak.
Kovács Zoltán 2020.09.26. 17:40:44 / # 351849
avatar
Köszönöm szépen a segítségedet, megoldottam két db 6-os furattal. Biztosan két anyja volt a tervezőjének!
alelölülő 2020.09.26. 17:30:14 / Módosítva / # 351848
Lehet, hogy mégse olyan egyszerű, ahogy jutubon mondják.
Van irodalma a nyitó elromlásának.
alelölülő 2020.09.26. 17:23:08 / Módosítva / # 351847
Dinamit helyett flex.
Ha ez a megoldás nem tetszik, talán ez a video jutubon. 
Ha jól értem, csavarhúzóval kell megkeresni a megfelelő pontot.
Ha ez se jó, akkor nincs több ötletem.


Kovács Zoltán 2020.09.26. 16:24:20 / # 351846
avatar
Úgy van, igazad van! Ettől még nem tudom kinyitni a géptetőt!
tomajer 2020.09.26. 16:09:48 / # 351845
Kulcsot?
Mármint a slusszkulcsot?
Milyen modern baromság ez?
Kovács Zoltán 2020.09.26. 14:03:22 / # 351844
avatar

Sziasztok! esetleg tudna valaki segíteni abban, hogy egy rúd dinamiton kívül, hogyan tudom kinyitni a Ford Mondeomnak a motorháztetejét? Elfordítom a kulcsot balra, egy kattanásnyit felnyílik a motorháztető, aztán elfordítom jobbra, és semmi! Van esetleg valami vészbejárat, vagy valamilyen más megoldás? Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!


mozinéző 2020.09.08. 13:04:38 / # 351760
avatar
Pl. Csomád 
hiénakutya 2020.09.07. 14:58:34 / # 351759

Mit is mondtatok, hova érdemes elvinni a common rail befecskendezőit elvinni felújíttatni?

tomajer 2020.08.06. 20:27:47 / # 351670
Ujjé!
pupák 2020.08.06. 16:42:52 / # 351666
avatar
Természetesen a jeladót olajcserével együtt cseréltem le. Sőt leszedtem az egész olajteknőt, anyjáig kipucoltam mosóbenzinnel, féktisztítóval, tükrösre pucoltam a peremeket és szépen újratömítettem és úgy szereltem össze. Viszont megtörtént a csoda: csak úgy simán poroszkáltam hazafelé az országúton és egyik pillanatról a másikra kialudt a lámpácska... ha izzó lenne és nem integrált led azt hinném, hogy megunta a sok viláágítást és kiégett. De így mégiscsak a technika csodájának tudom be... szóval most béke van.
tudomis(kibic) 2020.08.04. 13:56:59 / # 351659
avatar
Tamásnál a pont! Egy olajcsere és utána visszaállítani a csereperiódust manuálisan. Ez benne lesz a kézikönyvben. (Vagy nem. )  Komolyabb autókban "kvázi" viszkozitásmérő is van. Nem hagyatkozik egyszerűen a kilóméterekre... Azért írj vissza, ha siker!
tomajer 2020.08.03. 18:53:21 / Módosítva / # 351658
Nekem volt hasonló, a Tourannal.  2.0 CRDI  csak nekem a piros olajnyomásjelző villant ki.
A Gyári olajgomba megoldotta.....  ideig óráig.
Nézesd meg, mert van olyan motor, amelyiken két olajnyomásjelző gomba van.  Lehet, hogy ez szivat.
Viszont.  Tudom, tudom kuruzslás :-P
De a Xado  olaj  végleg megoldotta.  
Vagyis ő dönt, mikor kell olajat cserélni.   Amikor elkezdi, akkor irány az olajcsere, és megint jó.  Olyan 10-12 ezreket bír.
pupák 2020.08.03. 08:35:12 / # 351657
avatar

Sziasztok! Végső kétségbeesésemben a nyilvánossághoz fordulok, hátha valaki már tapasztalt és megoldott hasonló kínokat. A beteg Skoda Octavia II. A kórisme: világít a műszerfalon a  sárga lámpa, miszerint kevés az olaj a motorban. A nívópálca szerint persze dugig van. Első kör: olajszint jeladó csere (valami himihumi webáruházas eszközre), jelenség ugyanaz. Utána irány a bevált autóvillany szerelde, ahol kábel ellenőrzés és laptopos vizsgálódás után az ítélet: a jeladó gagyi, vegyek igazi gyárit. Következő körben neves alkatrész áruházban méregdrága Hella gyártmányú jeladó beszerzése. Ennek beszerelése után a kis olaj-ikonos sárga lámpa még most is az idegeimen táncol a műszerfalon. Tudnék együtt élni azzal, hogy figyeljek  rendszeresen a nívópálca ellenőrzésre, de valahogy az elköltött 40 ezrek után mégiscsak jobb lenne már, ha nem világítana...

Tud valaki olyan szervizt, ahol ilyesmit már megoldottak?

Oldalszám: 9