Név
Becenév pupák
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Pedig amikor megláttam, hogy eladod, kicsit megremegett a kezem, hogy ráröppenjek, mivel annak idején láttam, hogy mennyire patentosan fel lett újítva  a kasztnija. Csakhát naponta 120 km-t ingázok a munkahelyemre és az nagyon nem mindegy mennyibe fáj...

Sziasztok! Abban tud valaki segíteni, hogy a CNG üzemmódnak vannak-e súlyos buktatói? Olyasmire gondolok, amit egy eladó sosem vallana be a használt autójáról: pl. a valós fogyasztás, az esetleges állandó szervizlátogatás stb. Az hogy ritkás a kúthálózat nem probléma, mert mindennapos utam a nagyatarcsai CNG kút mellett vezet. Autócsere előtt szeretnék kicsit jobban képbe kerülni, mert mindenképpen nagyon olcsó km-költségekre vágyom és az alig fogyasztó, szinte párával elközlekedő dízelek mellett ez a gázos mutatvány szimpatikus. Most egy LPG-s w202-m van, de az meg 10 felett hörpizik a gázból... Vagy vegyem vissza a néhai 210-esemet, amivel még dolgoztam?) - azt legalább már ismerem... Bocs, ha nem a legmegfelelőbb topicba írtam, de a "segítségeteket szeretném kérni" című inkább a pályakezdők gondjairól szól, nem a nyugdíjasokéról

Az eredeti kérdésre visszatérve én pl. nem vagyok a fészbúkra regelve, ide viszont minden nap benézek, hogy mik a világ történései - taxifronton persze. Attól függetlenül, hogy a rendeletalkotók a legutóbbi okosságokkal elzavartak a pályáról...

Téma: Miért hagyom/tam/nám abba a taxizást? ....

Hozzáadva: 2018.01.19 08:20

Rákerestem, de azt írja a Profession, hogy már nem aktuális

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2017.05.19 13:52

Nézd meg a Vaterán a kérdések az eladóhoz rovatot... jobb, mint a kabrécsütörtök)
A nagy testvér mindent lát és mindent tud rólad!) Engem telefonon hívtak fel és figyelmeztettek, hogy vegyek már onlány pénztárgépet, mert szerintük nekem az kell. Aztán mondtam, hogy 3 éve nem ültem taxiban - még utasként sem))
Ezt az egész irományt addig olvastam el, amíg tudományosan megállapította a szerencsétlen, hogy "pl. a Főtaxinál és a 6x6-nál alkalmazotti státuszban dolgoznak a sofőrök." Na ez az, amikor a totálisan hozzá nem értő, de még csak utánajárni sem hajlandó, tájékozatlan csávó nekiáll cikket fabrikálni megérzések alapján.
Azért, mert ha ezt megkérdeznék, ezzel az erővel jöhetne a következő kérdés is: Akartok-e örök életet és ingyen sört? Erre már tuti, hogy nem 150000 aláírást, hanem 15 milliót gyűjthetnének be. De a két dolog között van még bőven átmenet is, ami nem ennyire elrugaszkodott. pl. akartok-e az 1000.-os trafikos cigi helyett 100.-os zárjegy nélkülit? És most ne gyere nekem a postás-email hasonlattal, mert ennyi a lényeg: Ma Magyarországon a taxikázás engedélyköteles tevékenység. Nem adóköteles, hanem mindenekelőtt engedélyköteles – aztán ha van rá engedélyed, utána szépen elkezdhetsz adózni belőle. Ha én nekiállnék palacsintát árulni a körúton, hiába fizetnék utána KATA-t, vagy bármi más adónemet, az engedély nélküli tevékenységemért úgy megb@sznának, hogy arról koldulok...

Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)

Hozzáadva: 2016.04.24 20:41

Régebben már próbáltam, de hátha azóta jöttek új olvasók... Szóval maradt még az elmúlt korszakomból 1 db 400 MHz-es mágnestalpas antennám (pl. Taxi4-hez jó), egy BKK időszak előtti két mágnestalpas szabadjelzőm, és egy semmire se jó, de szép emlékeket idéző Computext taxiórám. Az órát ajándékba odaadom, amennyiben a többi holmit egy marék üveggolyó értékének megfelelő aprópénzre váltja nekem valaki. (régebben hallottam egy kocsmáról, ahol gyűjtötték az ilyesmit, ha neki kell szívesen elküldöm, de nem jut eszembe hol van.)

bali104kukachfcnetwork.hu