Hozzászólások száma: 73
Ugrás a hírhez Oldalszám: 4
Témakörök > Hírek fórumai > Tizenegy taxitársaság érdeklődik a ferihegyi szolgáltatás iránt A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2006.06.27. 08:58:39 / # 11056
avatar
Coffika vigyázz mert a hajadnál fogva fogom felmosni a Börsi placot a reptéren én és a baratáim dolgozunk itt inmáron 15-ik éve úgyhogy jobb lesz ha keresell magadnak másik helyet ájánlom az újköztemetött onnan ha galiba van legalább nem kell meszire menned. B.B.T.E (Budaörsi Bulldog Taxisok Egyesülete).
coffos 2006.06.23. 17:07:51 / # 11055
avatar
De érted a probléma lényegét. Mindenki érti. Szokás szerint mások döntik el hogy mi a jó rebdszer ( nekik ), a többit old meg Te ! Én is csinálok egy drosztot magamnak ! Megpályázom a Budaörsi repteret !
tomajer 2006.06.23. 16:53:32 / # 11054
Ezen azért elgondolkodnék, ha tudom, hogy a reptér számítógépében minden fuvar benne van, és még ki is számlázzák szépen a 350.- okat. Tudod, ha más nem, de a számlák mindenképpen az APEH kezebe kerülnek egyszer. És amit akkor kapsz, ha ők fognak meg, azt nem teszed zsebre!
coffos 2006.06.23. 16:23:48 / # 11053
avatar
Igazad is lenne, de ki teszi bele az órába az előre megbeszélt fuvardíj összegét ? Más : Kap egy 5000 Ft-os vouchert az utas a díszpécsertől, kisétál vele a taxihoz, elindulnak, taxióra elindít, és egyszer csak elérkezik az 5000 Ft-hoz, hátra van még a célig 5 km. Mi fog történni ? Válaszokat az APEH.hu oldalra várok :-))
törölt felh. 2006.06.23. 13:06:15 / # 11052
avatar
Na jó akor legyen annyi a lényeg,hogy ha a városba pörögsz majdnem ugyanugy jársz Kicsit jobban gondold végig, és rájössz, hogy sokkal jobban jársz a városba. Ezekkel a feltételekkel csak azok vágnak bele, akik már másként nem tudnak taxizni, akiknek nem létezik más, csak a reptér. Azok meg nem a mostan cégesek közül kerülnek ki....vagy még az az egy lehetőség marad, hogy mi valami bevételi forrásról nem tudunk, ami ott lehetséges.
törölt felh. 2006.06.23. 12:26:06 / # 11051
avatar
Na jó akor legyen annyi a lényeg,hogy ha a városba pörögsz majdnem ugyanugy jársz és nem kell venned 9millás kocsit megteszi a 3millás is és nem mész egy év alatt 84000-ret csak 45-50000km körül.
tomajer 2006.06.23. 10:25:30 / # 11050
Az az érzésem, hogy a közterheket kicsit alábecsülöd. Ne felejtsd el, hogy a teljes bevétel számlás, minden fuvar regisztrálva van, pontos összeggel!
coffos 2006.06.23. 10:08:15 / # 11049
avatar
Bocs, de egy kicsit elszámoltál v.mit : Maradjunk a napi 6 x 5000 Ft-os példánál.Bevétel 780000Ft. - 182000 Ft üzemanyag - 70000 Ft tagdíj - 46000 Ft BAA Rt ( 6x26x350 Ft ! ) - 100000 Ft lízing - 35000 Ft kötelező+casco ( és olcsó v.tam ) - 40000 Ft közterhek ...marad : 307000 Ft ! De itt nincs vége ! Ebben nincs benne a napi mosatás( 30000 / hó ), és az évi 84000 km futásnak a szervízköltsége, 1 garn. gumi, vizsga, drosztdíj ( cca 30000 Ft/hó ). És már kerestél 240-250 e. Ft-ot. És nagyon alaphangon számoltam. Ki jár jól ?
Sas882 2006.06.23. 02:47:11 / # 11048
avatar
annyi a titka, hogy tényleg dolgozom, nem járok se kajálni, se beszélgetni, sorokban sem álldogálok orákat. 5000 rugo amit irsz, az meleg, főleg, ha napközbenről van szó, másrészt, meg vissza is kell menni a reptérre, igy egy fuvar akár 1 óra is, ha nem több, plussz kiállni a sort, lehet nem jön össze 12 óra alatt a 6 kanyar. Arról nem beszélve, hogy az airport nem müködik 24 orában. Azért titkos, mert még nincs semmiféle konkrétum, az angolon kivül, de addig nemis lesz,amig el nem dől a pályázat, szvsz.
Csumi 2006.06.22. 15:17:42 / # 11047
avatar
jaaaa...és az a marha nagy "titkosság" sem szimpatikus, ha jelentkezel, megtudod a feltételeket, amit utána akkor is titokban kell tartanaod akár érdekel a dolog, akár nem... nevetséges!!! mi olyan marha titkos azon, hogy megtudd mi a feltétele annak, hogy repteres taxis lehess....röhej!!(arról nem is beszélve, hogy az első taxis aki megy jelentkezni, és mégsem akar "megfelelni" azonnal el fogja mondani)

Csumi 2006.06.22. 15:12:27 / # 11046
avatar
Így gondoltam én is, és most már én is úgy gondolom, hogy jobb ha más...
törölt felh. 2006.06.22. 15:00:17 / # 11045
avatar
Akor neked sikerült ha napi 8órát dolgozól.A mercit én semm szertem mert japan parti vagyok.
Sas882 2006.06.22. 14:55:08 / # 11044
avatar
egyrészt a munkaidő 8 óra, nem 12 másrészt ez elmélet, ki garantálja azt a napi 6 fuvart is? Természetesen igy ki lehet számolni mindent, de szerintem mind2 tudjuk, hogy valahogy nem igy müködik, ha mégis, lenne pár dolog amiről mostanság nem kéne irogatnunk:) ez a 26 nap is meredek, nekem nem célom az életem eltöltése az autóban, mégha zsir új 211 Merci is. Nem vagyunk egyformák:)
törölt felh. 2006.06.22. 14:53:24 / # 11043
avatar
Amikor először hallottam, hogy 7 cég konzorciumot alapít a repteres pályázatra, még örültem. Azt hittem, hogy ez azt jelenti, hogy minden cég minden olyan autója beállhat, amelyik megfelel a feltételeknek. Miután ez nem így van, tök mindegy, ki nyeri meg, illetve az a jobb, ha más.

törölt felh. 2006.06.22. 14:47:23 / # 11042
avatar
Akor szerinted 3év alatt bukik a kocsin4.5milliot. 1nap csinál 12óra alatt 6kört csak befelé 5000ft tranyoval az napi 30000ft dolgozik 26napot csinál780000ft egy év alatt termel 9360000ftot.A benzin 6köre 1kör 40km 7000ftx26tal=182000ft a tagdij kb70000ft/hó plusz járulékok 50000ft egyébb havi 40000ftami a munkával kapcsolatos.Tehát a havi kiadás=342000ft.A bevétel ugye alul számolva a kiadás meg maxon. Bevétel=780000ft Kiadás=342000ft Haszon=438000ft Tehát a beruházás költsége kb 10honap alatt megtérül.A 3évből maradó 26honap a nyereség ami 438000x26=11388000ft ezt elosztod 36tel mart ugy ennyi a teljes munkára forditott idöd akor tisztán havi 316000ftod marad.Ja és benne ülsz egy zsir mercibe dogozól 26 napot és 936napon keresztül csak Pesti transzfereid voltak nem volt vidéki fuvarod nem felejtetek nálad semmit.
Csumi 2006.06.22. 14:36:40 / # 11041
avatar
HÁÁT AZÉRT EZ DÖBBENET..megint a mi hátunkon másznak egyesek felfelé....A "konzorcium" résztvevői nem azt mondják, hogy csak azok közül a taxisok közül lehet Repteres valaki aki az ő cégeiknél húzta eddig is az igát, tömte a zsebeiket, és vállalja hogy repterezik, ők csak elsőbbséget élveznek....Ha ők nyerik a pályázatot, (ilyen felállásban remélem nem fogják) egyértelmű, hogy akik kiszorultak belőle, pld. mondjuk az Airport, majd jól belép hozzájuk, ha a reptéren akar maradni...jó tagdíjért természetesen...Nem arról volt szó ,hogy új cég nem indulhat? persze a kérdés költői, hiszen új cég csak azután lesz, hogy a belőlünk összeadódott létszámmal megnyerik esetleg a pályázatot... Aztán jönnek a feltételek, hogy te is lehetsz repteres, csak lépj ki, vegyél Rolls Rollsot, fizess 2x annyi tagdíjat, és közlekedj a szőnyeg alatt! Hjaaa..Te ezt így nem vállalod? nem baj, a tagdíjad megmarad a zsebében így is, és legalább lehet az eddig nem ezeknél a cégeknél dolgozók közül létszámot gyarapítani az új cégnek, ami persze megint egy rakat plusz tagdíj, mégha sokfelé megy is a haszon...ki van ez találva...Nélküled egyik cég sem nyert volna, hiszen 1 fia autójuk nincs...így átvitt értelemben te megnyered nekik a tendert, aztán vagy beállsz a sorba, vagy maradsz a seggeden, és jöhet a plussz létszám..Bravóóóó

törölt felh. 2006.06.22. 14:28:52 / # 11040
avatar
Akor ha ez a konzorcium nyeri akor azok tagjaiból kérülnek ki a repteresek?Vagy aki eddig nem volt tagja egyik cégnek semm az is bekerülhet?Ha ez egy új cég lesz akor a cégekhez bejövő repteres megrendeléseket feldobják vagy átirányitják az új céghez?Aki a repteres cégnél dolgozik az felvehet lakosági megrendelést is?

törölt felh. 2006.06.22. 14:22:52 / # 11039
avatar
Ammá biztos. Mármint, hogy meglátjuk. Utólag meg még okosabbak leszünk. Ha lehet egyáltalán. :-)
tomajer 2006.06.22. 13:26:39 / # 11020
Meglátjuk! Én azért látok kívül is olyan társaságot, aki megkavarhatja a dolgokat:-(
törölt felh. 2006.06.22. 13:21:08 / # 11019
avatar
És az kicsoda? A két vesztes pályázó, meg aki el se indult. Nem hiszem, hogy számít, milyen transzferárakat alakítanak ki. Szerintem az számít, hogy a nyertesek milyen árat alakítanak ki a régi 7 cég számára.
Oldalszám: 4