Vezetőcserék több nagy budapesti taxicégnél

2007.09.23.

Mezt cserélt a csapatkapitány!
Pénteken, a Buda Kft cégeinél, általánosban bejelentették, hogy Sipeki József hétfőtől, átveszi a diszpécserszolgálat vezetését. Megpróbáltunk utánajárni az okoknak.

Próbáltuk átlátni a folyamatot, és kitalálni mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás. Egyértelmű volt, hogy ha Sipeki, a diszpécserszolgálat vezetői pozíciót kapta meg, akkor onnan Kovács Gábornak (Csocsi) távoznia kellett, hisz kettejüknek egy szék kevés.
Kérdésünkre, Dudás Zoltán, elmondta, hogy Csocsi a Taxi2000-nél dolgozik a továbbiakban.
Arra a kérdésre, hogy "miért" igen diplomatikusan válaszolt, tehát nem mondott semmit.
Kénytelenek voltunk megkeresni az érintetteket.

Kovács Gábor (Csocsi) egészen egyszerű kérdést kapott: Úgy hallottuk, hogy átigazolsz a Taxi2000-hez. Miért?

A ring alatt, amikor a pufferparkolóban nyakig porosan dolgoztunk, csörrent meg először a telefonom, és keresett meg Szenci Szabó János, hogy szeretne velem beszélgetni. Természetesen a ring után, erre sort is kerítettünk. Kávé kóla, stb. Egy óra beszélgetés után kikérte az étlapot, és zárás után, egy órával álltunk fel az asztaltól. Nagyon sokat beszélgettünk.
Már ezen a beszélgetésen elhangzott többször, hogy lennék e a munkatársa.
Én nagyon ambicionáltam ezt a megtisztelő felkérést, de elmondtam, hogy nekem itt (Buda Kft) dolgom van. Benne vagyok egy projectbe, nekem ezt végig kell csinálnom. Mert én ezt végig akarom csinálni. Én innen akkor vagyok mozdítható, amikor az új központban megcsörren az első telefon. Amikor ennek már látszott az időpontja, (egészen pontosan szeptember 6.-án) közös megegyezéssel megszüntettük (október 6.-ával) a munkaviszonyomat, a Buda Kft.-nél. Normálisan megcsinálom a munkámat, ma is dolgozom, még holnap is, tehát nincsen ezzel semmi probléma.

Hogy mi lesz a feladatom, mik a kihívások?
Az igen megtisztelő felkérés arról szólt, hogy Általános Igazgatóra van szüksége a Taxi2000-nek. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a taxitársaság munkájának irányítása. Erre nem lehetett nemet mondani.
Ez egy közepes taxitársaság, ami évek óta ül egyhelyben, és fejlődésre van szüksége minden területen. Nyilván nem csak a kihívás motivált, de elsősorban az izgalmas feladat vonzott.


 

Sipeki Józsi hasonló kérdést kapott.

„Feladatok, kihívás, és anyagiak”

„Megkerestek, és az előzetes tájékozódás alapján, úgy látom, hogy itt nagyon sok érdekes feladat van. Fejlesztés alatt áll az egész cég, egy elég nagy anyagi invesztíció történt, a fejlesztés irányába, és úgy éreztem, hogy ez egy komoly kihívás.”

Miután, a körforgás logikája szerint Sipeki távozásával, a 6x6-nál keletkezett vákum, kíváncsiak voltunk, ők kit és honnan csábítanak át, a „megtisztelő feladatra” .

 

 

Tehát, megkérdeztük Lengyel Sándort, hogy ki kerül a Józsi helyére:

Nem tudjuk még, mert nagyon gyorsan zajlottak az események. Nyilván gondolkodunk, piacon lévő szakemberekben is, de én azt sem tartom kizártnak, (ahogy egyszer én magam is az utcáról kerültem helyzetbe) hogy megpróbálunk, akár az utcáról, akár házon belülről, új szakembert kinevelni, erre a feladatra. Nekem igazából ez állna a szívemhez közel.


 

 

Nem lettünk okosabbak, tehát, megkörnyékeztük Surányi Attilát is:

Több jelöltünk, van, de még egyelőre nem döntöttünk.
Arra a kérdésre, hogy számíthatunk-e arra, hogy ő is valamely konkurens cég emberét készül elcsábítani, felháborodottan válaszolt:
Semmiképpen. Mi soha nem csábítgatunk senkit, a Sipekit sem mi csábítottuk!
A feladatot szeretnénk házon belül megoldani.
Biztos fogunk rá alkalmas embert találni.


 

Ennyi. Megakadtunk..
Persze, a kör így is bezárult, hiszen annak idején, Sipeki Józsi, a Taxi2000-től érkezett a 6x6-hoz.


 


tomajer@hallotaxi.hu