Név Kovács Balázs
Becenév balagge
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Az jó...ki lehet jönni plusszosan még 25%-nál is? Jól hangzik!:-) Te drogozol?
Eltaláltad! Félek. :-)
Miért nem? Mert a valóságban jelentkező összes költség magasabb mint a bevétel. Szerintem ezt jelenti, hogy nem fog megtérülni. Hitegetheted magad ideig-óráig, figyelmen kívül hagyva a gépkocsi amortizációját, mert azt ugye majd akkor realizálod mikor el kéne adni, hogy új(abb)at vegyél helyette. Ezeket tudja az UBER is, ezek miatt a rejtett költségek miatt látszik csak jó üzletnek az uberezgetés. Mennyi a költség? 70Ft/hasznos km? + estleg amortizáció? adó? akkor az hogy lesz rentábilis 165Ft/km -25%? Szórakozás? Ingyen túra?
Csak nem azt hiszed, hogy rád szükség van? :-) Ha nyer az UBER és 50%-ra emeli a pénzét, az nem a te hibád lesz? Nem te segíted a piacszerzésben? Nem mintha a 25% nem lenne a tarifái mellett rablás. Nade hol a gond ezzel? Ha 50% lesz, akkor már nem tetszik az innováció? :-) Nem arcoskodni kéne, hanem szépen elkezdeni megosztani a tapasztalatokat és a sirámokat az UBER-rel kapcsolatban. Ez az egész az üzletről szól! Nem a tiétekről meg a miénkről! Az UBER üzletéről és a fuvarszervezők üzletéről. Neked pedig annyit hagynak, hogy ne forduljál fel. Ez ellen úgy akarsz harcolni, hogy itt öntöd az olajat a tűzre?Te azt hiszed, hogy az UBERel úgy lehet ki***ni, hogy lázadsz amikor árat emel? Inkább talán össze kell hordani 100-150 milliót és összetákoltatni egy vállalhatóan szar címkiadó rendszert IOS + android klienssel. Aztán leszerződni az összes uberessel és taxissal 10% jutalékra és egy szép péntek esti napon le kell kapcsolni az uber applikációját és bekapcsolni az újat. Majd rájön az utas ha nincs az ubernek autója, hogy mit kell letölteni, ha 2000 autó ajtaján láthatja az app nevét.
Nem muszáj, de hozom a színvonalad. Próbálom dekódolni amit leírtál, de nem 1xű. Visszaolvasod te magadat? :-) Milyen kapcsolatoknak vagy híján? :-)Én örülnék neki ha legalizálnák. De azt nem fogják, mert nem érdeke az ubernek. Így ez pont jó neki, mert nem lehet konkurenciája.Vezéradó? Nekem biztos nem vezérem. Neked tesznek szivességet. Miattuk hiszed, hogy jobb vagy mint mi, mert alacsonyan van a léc. :-) Igencsak költséges volt a szabályozás. 10 éves felső korhatár + sárgítás és egyéb megkötések. Akinek kiesett 13-14-15-ben az autója annak igencsak költséges volt. Lehet, hogy inkább béfejezte.Semmi ördögien bonyolult nincs a taxizásban. Ez egy üzlet, egy vállalkozás. Vállalod a költségeit a kockázatait, teszed bele a munkaidődet és reménykedsz, hogy megtérül (nem fog). Szvl ördögien bonyolult haszonnal végezni. :-) Közben a jogszabályokra fittyet hányó feketetaxinak szabadutat adnak a hatóságok és még te vagy felháborodva, hogy miattunk kellett neked PAV2... Ha rajtunk múlna rendszámod se lenne, ezt azt hiszem mindenki nevében irhatom. :-)
Te az aranyéremre hajtasz az úgy fórumozokhogysosemreagálokérdembenmásokfelvetéseire versenyben? Felteszem mégegyszer másképp: miért puffogtatsz ilyen - az uber jobb üzlet - dogmákat? Tételesen kiszámoltad és kijött, hogy jobban megéri mint taxizni? Össze adtad a taxaméter és a sargítás költségeit aztán kijött, hogy jobb üzlet uberezni?:-) Beszállnál a taxis bizniszbe? Gondolom most mindenki megijedt...:-)) 
Nézel, de nem látsz... Nem az UBER sofőrjeinek a piacra lépésével van a gond elsősorban. Magával az UBER-el van a probléma. Senkit nem érdekel, ha a soforjei közül beállnak taxisnak ha elbukna az uber. Ez a lehetőség eddig is adott volt. Ehhez képest csökkent a taxisok száma 2013 óta.
Kizárólag rajtunk múlik. Rajtad, a piac többi szereplőjén és a döntéshozókon semmi nem múlik csak és kizárólag a taxisokon. Logikusan, ugyanakkor félelmetesen hangzik, mivel sokfélével találkoztam...Te kit/mit reprezentálsz, ill. kívánsz megszemelyesiteni itt virtuálisan? Érdekelne, ezt eddig valahogy bölcsen elhallgattad...
Ennyi hülyeség nem fáj? Az mitől lenne jobb, ha csak egy-két cég lenne? Ezzel a remek gondolattal ébredtél? Alá tudod ezt valamivel támasztani esetleg? Ez nyilván a piaci versenynek tenne jót...Álmodban éri meg jobban uberezni mint taxizni. Sokkal rosszabbak a feltételek és ez csak romlani fog tovább. Matekból kéne korrepetálás nektek...
Ha több helyen hallottad akkor reménykedjél benne, hogy igaz.
Elárulnád mit értesz fordított ÁFA alatt? Szerintem nem számíthatsz büntetésre sajnos. A jogszabályok alapján nem vállalhatnál személyszállítóival uber által közvetített fuvart, de ezt nem fogják büntetni attól félek. Ki az a 6ökör aki elhisz bármit az ubernek, amit innovatív módon ellenőrizhető formában tesz akárki elé le? :-)Inkább talán fizessetek 50e kata-t a behazudott 25e/hét + SZJA bevallásasemmiről helyett, de a legjobb lenne ha megszűnne a szolgáltatásotok.Heti 20 óra az napi 4 óra munka + amit be sem ismersz. Ha nektek ezt megengednék, joggal követelhetné ezt akárki más is magának. Kár, hogy nem maradtál pizzafutár