Név cukrosleves
Becenév cukrosleves
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.03.21 14:47

-Foglalkozása?-Háztartásbeli. :D
Ezek a budapestes leaf-ek, én úgy hallottam hogy napi 15e, és a vasárnap ingyen van. Tehát heti 90, de benne van a takdíj. Ha hazudtak nekem, akkor én is hazudok.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.02.19 07:36

Úgy emlékeztem, hogy hetvenvalamennyit mondtak. De akkor az ezekszerint változott! Nem tudom, mert nincs leírva sehova. Reggel szoktam kimenni, leveszem a legkisebb körre, és elfogadok mindent, nem válogatok mint Tomajer! :} Aztán olyan dél körül hazamegyek kajálni, és kettő-három körül visssza. Pénteken belehúztam este tízig, de szombat vasárnap egyáltalán nem dolgoztam, és így 86 címet vittem el. Akkor ezekszerint 82 a határ. Igen nem írtam az áfáról. De 15+áfa az kevesebb mint 25+áfa, azért írtam, ha komolyan dolgozni akar valaki, akkor túl lehet élni, de a fuvarszervező még így is jobban  keres mint a taxis, k-sok az a havi 150-200 takkdíj! 

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.02.18 21:28

Sok az a százalék, de szerencsére lépcsőzetes. Azt hiszem heti 45-címtől 20-at, 70-valamennyitől meg csak 15%-ot szed le. És a 15%-hoz nekem elég volt a héten 40 órát futtatni az appot. Szinte folyamatosan címről-címre küld, nincs előke, nincs 10 perces várakozás a reklamáig, nem kell a pacsival a londínert keresgélni, nem kell Igazságos Jánossal szóbírkózni az URH-n, lehet nyugodtan melózni. 

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.13 13:46

Ezt már kitárgyaltuk itt. És igen, így van! Be kell csengetni az áfát a katásnak is, nincs kiskapu! 

Olcsóbb biztosan nem lesz, főleg ha hatósági áras marad a budapesti taxi!

Az internet elbutított népének cirkusz kell!Pár évtizeddel ezelőtt már megjósolták az önjáró autók eljövetelét, és a közúton ember által vezetett járművek betiltását, rengeteg sci-fi film/könyv született, de akkoriban még a technológia sem állt azon a szinten (ami még ma is nagyon messze van tőle), hogy ez megvalósulhasson, és az embereket sem fogta el az ábrándozás, mert az emberek nem akartak önjáró autót, az emberek szeretnek vezetni. Akkoriban még internet sem volt, és hiéna taxis/jó Uber sem. Akkoriban még nem ment át kontroll nélkül ekkora mértékben az emberi rosszindulat és kárörvendés mint ma, nem voltak kattintásvadász híroldalak, arcnélküli harcifoteles kommentelők. Falkába verődve könnyebben terjed a hülyeség.Az Uber és társai pont jókor kezdte felmelegíteni a témát, miután felborzolta a kedélyeket az agresszív taxisfikázásra építő üzletpolitikájával, de ezt a tömeghipnózist nem volt elég szinten tartania, muszáj volt olajat önteni alá, ami bejött neki, mert eszi a nép! Aztán erre az "Egyél tehénszart! Tízmilliárd légy ne tévedhet."-kampányra dőltek a befektetők, elkezdték az önvezető autók nagyszabású "fejlesztését", és feltalálták a kamerás önjáró autót hús-vér sofőrrel, laptopos utasokkal. A szoftverfejlesztők, és a frissen szabadult mérnökök csak jót röhögnek az egészen, jobb munka híján tökjól elszórakoznak rajta, és dől a pénz. Nem csak az Ubernél, nálunk a Montevideo-ban is tök jól elfejlesztenek a magyar informatikus palánták havi 800 ezerért. Az autógyárak döntik bele a pénzt, mert mindenki ezt csinálja, ezt KELL csinálni, ez a jövő, ezen tombol az internet. Az lebeg a szemük előtt, hogy a jövőben már nem lesznek autógyártók, hiszen a hardvert bármelyik kínai garázscég le tudja gyártani. Egy villanymotort és akksit én is megtudok rendelni ebay-ről. A szenzorokon és a szoftveren fog eldőlni, és az első önvezető autógyártó majd talpon majd abban a világban, amikor már nem kell minden embernek saját autót gyártani, hiszen mint tudjuk olcsóbb lesz robottaxizni. Ezeket a szenzorokat és szoftvereket reszelgetik most rémülten egymásra pislogva, nem tudnak mást tenni mert különben elmegy mellettük a világ. A nagy kérdés az, hogy meddig lehet tökéletesíteni a mesterséges intelligenciát, illetve elég lesz-e csupán ennyi az önvezetéshez. Szerintem nem. Mesterséges értelem nélkül nem fog működni, amit viszont nem fogunk tudni leutánozni. De ha mégis, akkor a legkisebb gondunk lesz az, hogy vezeti-e valaki azt a taxit!

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.07 10:27

Aha. És vajon ezek a "kedvezményes" árak +ÁFÁ-val értendőek? :P A honlapon ugyanezek az árak szerepelnek.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.07 08:53

Azért ez nagyon kemény! :D Nem erre való a lecsillagozás? Mi történik, ha a mosós koszosnak találja az autót, de a sofőr inkább a Podira megy el mosatni, és visszamegy bemutatni? Szankció?

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.07 08:50




Téma: Ennyivel drágulhat a taxizás a fővárosban

Hozzáadva: 2018.02.02 23:26

Ilyen ez a taxisszakma! Tegye félre a decemberi bevétel egy részét januárra-februárra a fuvarszervező! Én is szeretnék fix bevételt minden hónapban, mint a karácsonyfa árusok! :D  Amikor pl. az Uber miatt drasztikusan visszaesett a forgalom, nekik akkor is megvolt a fix bevételük, a tüntetéseken való részvételt pedig megtiltották a taxisnak. Mi a fenére megy el Budapesten havi 4-500 millió tagdíj?Címeket vesznek, egymásra licitálnak, kedvezményt adnak a cégeknél? Itt beindul a mókuskerék, és egyre több tagdíjat kell beszedni amit aztán persze a taxis fizet ki. Ezért lenne jó a valamilyen módon beszabályzott fix tagdíj, ha már a fuvardíj, és az ÁFA-határ fix, mert az valamilyen szinten megkötné a kezüket, különben nagyon megfogja szívni mindenki miután lelakta az autóját, és mehet droidnak aprópénzért. A tarifaemelés után tutibiztos takkdíjemelés lesz mindenhol, többet kell majd a cégek zsebébe csúsztatni, hogy ne a másik cégtől rendeljenek autót.