Név cukrosleves
Becenév cukrosleves
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: VW mindenes

Hozzáadva: 2018.05.01 21:24

Sziasztok! Milyen autót lenne érdemes taxinak venni? Jelenleg egy 1.6tdci fókával melózok, ez még a "rendőrfókusz" elvileg 2021-ig mehet, de nem szeretem. Talán most még el lehetne adni értelmes áron. Ha most nem cserélem le, akkor még bele kell kalimpálnom 20 milliót amíg lejár a mandátuma a Közútnál. (egyébként egészen pontosan meddig futhat, ha 2011 januári?) Ha beülnek négyen, nem férünk el, összeér a vállunk, és annyit pedálozok mintha biciglit vezetnék. 350 ezer van benne, és már megint érik a kéttömegű, a részecskeszűrő folyamatosan szopat, szeretnék vele télen állás közben fűteni, nyáron hűteni, ne legyen gond az alapjáraton való kormolódás.. Szeretnék egy nagyobbat, autómatát, és ne legyen dízel! :D Ja, és olcsó legyen, és kevésbé szervízigényes, meg ne fogyasszon. Nem akarok azért napi 4 órával többet kint lenni, hogy egy mercibe ülhessek. Létezik valami arany-középút? Hajlandó lennék némi kompromisszumra. Milyen autómatát szabad? Szivesebben költenék inkább arra, mint a kéttömegűre. Ha jól tévedek, az nem minden autómatában van. A hybrid marha drága, abban az árban inkább valami fiatalabb, kevesebbet futott autót választanák. Nem szeretnék sokat költeni, mert hasznot akarok termelni

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.03.21 14:47

-Foglalkozása?-Háztartásbeli. :D
Ezek a budapestes leaf-ek, én úgy hallottam hogy napi 15e, és a vasárnap ingyen van. Tehát heti 90, de benne van a takdíj. Ha hazudtak nekem, akkor én is hazudok.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.02.19 07:36

Úgy emlékeztem, hogy hetvenvalamennyit mondtak. De akkor az ezekszerint változott! Nem tudom, mert nincs leírva sehova. Reggel szoktam kimenni, leveszem a legkisebb körre, és elfogadok mindent, nem válogatok mint Tomajer! :} Aztán olyan dél körül hazamegyek kajálni, és kettő-három körül visssza. Pénteken belehúztam este tízig, de szombat vasárnap egyáltalán nem dolgoztam, és így 86 címet vittem el. Akkor ezekszerint 82 a határ. Igen nem írtam az áfáról. De 15+áfa az kevesebb mint 25+áfa, azért írtam, ha komolyan dolgozni akar valaki, akkor túl lehet élni, de a fuvarszervező még így is jobban  keres mint a taxis, k-sok az a havi 150-200 takkdíj! 

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.02.18 21:28

Sok az a százalék, de szerencsére lépcsőzetes. Azt hiszem heti 45-címtől 20-at, 70-valamennyitől meg csak 15%-ot szed le. És a 15%-hoz nekem elég volt a héten 40 órát futtatni az appot. Szinte folyamatosan címről-címre küld, nincs előke, nincs 10 perces várakozás a reklamáig, nem kell a pacsival a londínert keresgélni, nem kell Igazságos Jánossal szóbírkózni az URH-n, lehet nyugodtan melózni. 

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.13 13:46

Ezt már kitárgyaltuk itt. És igen, így van! Be kell csengetni az áfát a katásnak is, nincs kiskapu! 

Olcsóbb biztosan nem lesz, főleg ha hatósági áras marad a budapesti taxi!

Az internet elbutított népének cirkusz kell!Pár évtizeddel ezelőtt már megjósolták az önjáró autók eljövetelét, és a közúton ember által vezetett járművek betiltását, rengeteg sci-fi film/könyv született, de akkoriban még a technológia sem állt azon a szinten (ami még ma is nagyon messze van tőle), hogy ez megvalósulhasson, és az embereket sem fogta el az ábrándozás, mert az emberek nem akartak önjáró autót, az emberek szeretnek vezetni. Akkoriban még internet sem volt, és hiéna taxis/jó Uber sem. Akkoriban még nem ment át kontroll nélkül ekkora mértékben az emberi rosszindulat és kárörvendés mint ma, nem voltak kattintásvadász híroldalak, arcnélküli harcifoteles kommentelők. Falkába verődve könnyebben terjed a hülyeség.Az Uber és társai pont jókor kezdte felmelegíteni a témát, miután felborzolta a kedélyeket az agresszív taxisfikázásra építő üzletpolitikájával, de ezt a tömeghipnózist nem volt elég szinten tartania, muszáj volt olajat önteni alá, ami bejött neki, mert eszi a nép! Aztán erre az "Egyél tehénszart! Tízmilliárd légy ne tévedhet."-kampányra dőltek a befektetők, elkezdték az önvezető autók nagyszabású "fejlesztését", és feltalálták a kamerás önjáró autót hús-vér sofőrrel, laptopos utasokkal. A szoftverfejlesztők, és a frissen szabadult mérnökök csak jót röhögnek az egészen, jobb munka híján tökjól elszórakoznak rajta, és dől a pénz. Nem csak az Ubernél, nálunk a Montevideo-ban is tök jól elfejlesztenek a magyar informatikus palánták havi 800 ezerért. Az autógyárak döntik bele a pénzt, mert mindenki ezt csinálja, ezt KELL csinálni, ez a jövő, ezen tombol az internet. Az lebeg a szemük előtt, hogy a jövőben már nem lesznek autógyártók, hiszen a hardvert bármelyik kínai garázscég le tudja gyártani. Egy villanymotort és akksit én is megtudok rendelni ebay-ről. A szenzorokon és a szoftveren fog eldőlni, és az első önvezető autógyártó majd talpon majd abban a világban, amikor már nem kell minden embernek saját autót gyártani, hiszen mint tudjuk olcsóbb lesz robottaxizni. Ezeket a szenzorokat és szoftvereket reszelgetik most rémülten egymásra pislogva, nem tudnak mást tenni mert különben elmegy mellettük a világ. A nagy kérdés az, hogy meddig lehet tökéletesíteni a mesterséges intelligenciát, illetve elég lesz-e csupán ennyi az önvezetéshez. Szerintem nem. Mesterséges értelem nélkül nem fog működni, amit viszont nem fogunk tudni leutánozni. De ha mégis, akkor a legkisebb gondunk lesz az, hogy vezeti-e valaki azt a taxit!

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.07 10:27

Aha. És vajon ezek a "kedvezményes" árak +ÁFÁ-val értendőek? :P A honlapon ugyanezek az árak szerepelnek.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.07 08:53

Azért ez nagyon kemény! :D Nem erre való a lecsillagozás? Mi történik, ha a mosós koszosnak találja az autót, de a sofőr inkább a Podira megy el mosatni, és visszamegy bemutatni? Szankció?

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.07 08:50