Bemutatjuk:

A hallotaxi hirdetési árlistája

  • 2022.12.10

A http://hallotaxi.hu oldalon való reklámmegjelenítések árlistája:

Pr cikk: Kész, a hirdető által megírva: 100 000.-
Lapunk szerzői által elkészítve :150 000.-

A cikk, örökre a lapon marad. Egy hónapig minimum a főoldalon, később a bemutatjuk rovatban.

A főoldal tetején futó "gigabanner", mely rotálódva váltakozik, és bármilyen oldalra hivatkozásként funkcionál (mérete fix 850x310) 100 000.-/hó

Az oldalsó boxsávban megjelenő, minden oldalon látszó bannerek 170x70-től- 300x600-as méretig 30 000.- től- 150 000/hó - ig.

A lap menürendszerében lévő "Mit hol vegyünk" rovatban való megjelenés: 15 000.-/hó

Van lehetőség, a hirdetés típusok kombinálására is. Az olcsóbbik felület(ek) árából ekkor 50% kedvezményt tudunk biztosítani. (a Pr cikk, csak az első hónapban számít bele)

Egy nagyobb, hosszú távra tervezett kampány esetében, pl:

Első hónapban egy pr cikk egy közepes 60 000.-es oldalbox, és a "Mit hol vegyünk" rovatban való megjelenés:  100 000.- + (60 000.-/2) 30 000.- + (15 000.-/2) 7 500.- = 137 500.-  (37 500.- kedvezmény)

A második hónapban már Pr. cikk nélkül, de egy gigabannerrel, ami még pl. mindig a Pr cikkre mutat: 100 000.- + (60 000.-/2) 30 000.- + (15 000.-/2) 7 500.- = 137 500.- (37 500.- kedvezmény)

A harmadik hónapban : oldalbox 60 000.- + "Mit hol vegyünk" (15 000.-/2) 7500.- = 67 500.- (7 500.- kedvezmény)

 

Hosszútávon gondolkodó partnereinknek időbeni kedvezményt is tudunk nyújtani:

(kizárólag előre, egy összegben fizetés esetén)

3 hónap: 30% Előző példánkat előre fizetve: Pr cikk 100 000.- + 1 havi gigabanner 100 000.- + oldalbox (2x 30 000 +60 000 = 120 000) - 30% (36 000.-) = 84 000.- + "Mit hol vegyünk" (3x7 500.- = 22 500.-) - 30% (6 750.-) = 15 750.-  = mindösze: 299 750.- (42 750.- plusz időkedvezmény)


6 hónap 40% Előző példánkat előre fizetve: Pr cikk 100 000.- + 1 havi gigabanner 100 000.- + oldalbox (2x30 000.- + 4x60 000 = 300 000) - 40% (120 000) = 180 000.- + "Mit hol vegyünk" (6x7 500.- = 45 000.-) - 40% (18 000.-) = 27 000.- = mindössze: 407 000.- (138 000.- plusz időkedvezmény)


12 hónap 50% Előző példánkat előre fizetve: Pr cikk 100 000.- + 1 havi gigabanner 100 000.- + oldalbox (2x30 000.- + 10x60 000.- = 660 000.-) - 50% (330 000.-) = 330 000.- + "Mit hol vegyünk" (12x7 500.- = 90 000) - 50% (45 000.-) = 45 000.- = mindössze: 575 000.- (375 000.- plusz időkedvezmény)

Áraink bruttó árak. (vállalkozásunk alanyi adómentes)
Fizetés minden hónapra előre, a fordulónap előtt minimum 3 munkanappal.
300 000..- forintos, és azt meghaladó megrendelés esetén kizárólag írásban kötött szerződést fogad el a magyar Adóhatóság.
A bannereket, külön megállapodás alapján grafikusunk szívesen elkészíti.

Tovább

Taxisok a védekezésért

  • 2020.03.19

Le a kalappal!

Bevallom őszintén, nem hittem a kezdeményezésben.
Olyan lelkes a taxistársadalom, hogy ilyet én még nem is láttam. (pedig sokat láttam)
Köszönet a szervezőknek.  Hatalmas munkát végeznek.
Köszönet a kollégáknak.  Ebben az ínséges időben tudunk adni a nincsből!

A TOT kezdeményezésére!


Ahogy 2015-ben is mi mentünk a határokra a migránsok ellen küzdőknek szánt adományokkal, a jelenlegi vészhelyzetben a taxisok egy csoportjára ismét lehet számítani. A sokat szidott független szolgáltatók kezdeményezésére a koronavírus elleni védekezésben dolgozó orvosok, ápolónők, otthonápolók, házigondozók, mentősök, rendőrök és katonák munkáját szeretnénk segíteni. Tudjuk, hogy sokuknak nincs autója, olvassuk a híreket, hogy gondot jelent számukra az éjszakai műszakból való hazajutás. Természetesen a mi tartalékaink is végesek, rossz idők járnak a taxis társadalomra is, de kereteinkhez és korlátainkhoz mérten ezzel a kezdeményezéssel szeretnénk támogatni a koronavírus elleni védekezésben dolgozók munkáját. Természetesen ez csak olyanokra vonatkozik, akiknek a hazajutáshoz szükséges költségeket munkáltatójuk nem fizeti meg. A kezdeményezés a fővárosra vonatkozik, csak a közigazgatási határon belül tudjuk vállalni az ingyenes fuvart, Minden egyéb esetben megegyezés kérdése a dolog (közig határtól benzinpénz).
A fuvarszervezők bárminemű felajánlását köszönettel visszautasítjuk.

Tovább

Balaton-átúszás – hosszában!

  • 2018.07.24

Tájékoztatom a Hallotaxi olvasóit, hogy ez év augusztus 6-án, Balatonkenesén extrém hosszúságú úszásba kezdek: tervem a Balatont teljes hosszában átúszni 72 órán belül.

A Balatoni Vízirendészet az aug. 6–20-ig tartó időszakra megadta az engedélyt a "vízi rendezvény"-re. Segítő partnerem a  Vizimentők Magyarországi Szakszolgálata lesz: hajójukon háromfős személyzettel fognak kísérni az utamon. A rajt – megfelelő időjárási körülmények esetén – 6-án lesz Balatonkenesén, a cél pedig az innen 78 km-re található Keszthelyi Városi Strandon. A jótékonysági úszással egyrészt az  ötvenen túliak egészséges életmódváltásának értelmére, szükségességére, illetve a hatvani Bátor Táborra szeretném felhívni a figyelmet. A felkészülés és maga az úszás követhető a facebook.com/balatonatuszas.hosszaban oldalon.

Tovább

Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

  • 2015.09.05

Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Ilyen még nem volt Budapesten, gyere és legyél Te is a részese, minden utas kedvelni fog!

Indul a sofőr felvétel!

Októberben indul az első tisztán elektromos autókból álló flottával működő budapesti taxitársaság! Sofőröket keresünk.
Szeretnél a munkatársunk lenni?

Tagdíj - az nincs. Leadó - az sincs. Belépési pénz - nincs. Regisztrációs díj - az sincs. Kaució - nincs. Üzemanyag költség - nincs. Autó fenntartási költség - az sincs.

Akkor mi van?

Tovább

Argosz, a Magyar Argentin Dog Fajtamentő Egyesület és az istenek ajándéka!

  • 2014.09.21

Újra „kutyás” lettem.
Nem gondoltam volna. Már nem akartam soha többet megszeretni valakit, akit tudom, hogy milyen hamar el is veszítek. De az élet és a párom nem így gondolta. Talált a fészen egy felhívást, ahol tényleg valódi sürgős segítséget kértek. Frissen mentett, hónapokig éheztetett kutyák elhelyezése volt a feladat, mert a Magyar Argentin Dog Fajtamentő Egyesületnek pénze, paripája, fegyvere volt az állatok megmentésére, de ennyi legyengült, folyamatos törődést igénylő állat elhelyezésére helye viszont nincs. Nekem szegezte a kérdést, hogy elmegyünk-e egyért. Mint rendes férfi azt válaszoltam, hogy az lesz, (mint mindíg) amit ő akar…. de akkor kapja el a telefont, és hívja őket.

Tovább

Egy gombnyomásnyira a fuvartól!

  • 2014.05.29

BestTaxi - professzionális mobilalkalmazás taxisoknak és utasoknak
Bérfuvarozás nélkül számos hétköznapi programunk megszervezése nehezebbé válna vagy egyszerűen elképzelhetetlen volna. A taxik épp ezért annyira a hétköznapjaink részei, hogy egyes városok utcaképének emblematikus elemévé váltak, legyen szó New Yorkról, Londonról vagy akár Mexikóvárosról. A személyfuvarozás azonban, messziről bármilyen egyszerűnek is tűnik, nem csak az autók fejlődésével módosul. Az informatika térhódításával ismét egy új alkalmazás jelenik meg a piacon, ami átalakítja a taxizást az utas és a sofőr számára egyaránt.

Tovább

Hallotaxi fejlesztés avagy hallotaxi 2.0

  • 2014.05.23

Redesign!

Elindultunk!

 

Természetesen nem zökkenőmentesen, de elindult a hallotaxi 2.0!
Örülünk ha itt vagytok, és örülünk, ha segítetek megtalálni a hibákat.
 
 
Felhívnánk a figyelmet, hogy a fórumokból időnként tömegesen eltűnő hozzászólások, nem "moderálási" szándékot jeleznek...   csak a technika ördöge időnként beteszi a szőrös lábát:-(
A szoftver birizgálása sajnos néha nem várt kellemetlenségeket okoz.
Elnézést kérünk!
 
Ha valakinek belépési, regisztrálási problémái adódnak, az emailben jelezze!
 

Tovább

A néma címkiadó rendszerek összehasonlítása 2. FőTaxi

  • 2014.02.16

A Főtaxi néma címkiadó rendszere zanzásítva
Azt tapasztaltuk a városban, hogy a kollégáknak halványlilapöttyössegédfingja nincs a többi cég rendszeréről. Ezért megkértük a cégvezetőket, hogy adjanak nekünk, kívülálló taxisok számára is érthető bemutatást a rendszerükről.
A sorozat célja, hogy mindanyian lássuk melyik rendszer mit tud, hol tart, és legyen összehasonlítási alapunk a saját rendszerünkhöz képest. Úgy gondoljuk, hogy a rendszerek hiányosságainak kiküszöbölésére, csak lentről, a felhasználók felől lehet nyomást gyakorolni. Erre viszont akkor van lehetőség, ha tudjuk mi minden létezik már, látjuk mi az amit követelhetünk.


 



tomajer válasz |       2014.02.05. 17:07:19  (1649)
Lezártuk a szavazást. Úgy gondolom, 2000 szavazat már elég reprezentatív.
A lényeg: A nem támogatók győztek!

6, azaz hat szavazattal.

Az állás folyamatosan az egál körül billegett. Volt hogy az igen vezetett pár szavazattal, volt hogy a nem.

Mindezt úgy, hogy a néma címkiadórendszerek ma még gyerekcipőben járnak... sőt van ahol járni se tanultak még meg:-)



Tovább