Hozzászólások száma: 206
Ugrás a hírhez Oldalszám: 11
Témakörök > Droszt Híradó > Észt mundérban... (taxifájos élmények) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2018.12.18. 21:42:12 / # 349452

alelölülő 2018.12.18. 16:56:00 / Módosítva / # 349450
A jófej taxisofőrt onnan lehet megismerni, hogy felveszi a bohócsapkát is, ha az újhullámos csodatevő úgy gondolja.
tomajer 2018.12.18. 13:53:35 / # 349449

Készülök ... készültem? :-)   egy cikket írni ... erre lelövitek nekem az összes poént, oszt aszonggyátok majd, hogy innét loptam :-)

kezdő13 2018.12.18. 10:03:40 / # 349446
avatar
A kezdeti lózung dömping! Vicc az egész. Meghallgattam a TrendFm-es interjút. Nevetséges amiket beszélt ez a faszfej. Ajándék esernyő, rágó, zsebkendő, víz... na persze! Ja és persze mindezt a taxis szerzi be naponta és gondolom fizeti saját zsebből. Érdekes, én az első Taximos autót, a Bajcsy-Anker köz sarkon a rendőrlámpa előtt a járdára felparkolva láttam. Na ez sem ma kezdett és szerintem is csak jófej lehet. Gondolom éppen a vizet akarta osztogatni egy ilyen forgalmas helyen, éjfélkor. Ezeknek az újonnan piacra törő faszoknak, mindig ez a dumája, hogy jófej lesz a sofőr....Csak ez ki a faszt érdekel? A taxis attól jó taxis, hogy Gps és egyéb segítség nélkül bárkova elviszi az utasát, biztonságosan és nem kell jófejnek lenni, a buszsöfőrnek sem kell jófejnek lenni! Nem az a dolga. Ezeket a jófej kezdő faszokat pedig a Deákról úgy kell felnavigálja az utas a budai várba, mert annyira profik. Hát ez aztán a nagy minőségi szolgáltatás, amelyre állítólag nagy igény van. Na persze!
zulu 2018.12.18. 09:20:39 / # 349445
avatar

Annyira jófejek ezej a trendi taxisaik hogy már az első nap szabadjelző nélkül vitte az utast a Rizzo étteremből.

cheater 2018.12.18. 07:34:11 / # 349444

Jófej sofőröket ígér az új cég, a taxiM 


"Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei a legjobbak lesznek a piacon, köszönhetően a speciális szűrő és képzési rendszernek."

"a 100 milliós jegyzett tőkével alapított cég a kezdeti ötvenes flottát rövidtávon 300 gépjárműből álló parkra bővítené."

"Ehhez egy modern gondolkodású, fiatalos gárdát toboroztak, több komponensű szűrőrendszerben versenyeztetve a piacon aktív sofőröket."

'A Taximnál nagy hangsúlyt fektetnek a kollégák kiválasztásra, oktatásra és megtartásra ...  létre hozták a Sofőr minőségbiztosítási programot, amelyet coach-ok és pszichológusok közreműködésével fejlesztettek."

"Megvizsgálták többek között az Uber, a Grab és a Lyft rendszereit, és azok hiányosságait úgy küszöbölték ki, hogy programjuk teljes mértékben szolgálhassa a magyar felhasználók igényeit."

"Az applikáció által a rendeléskor kalkulált viteldíjnál több csak vis major esetén fizetendő."

"A Taxim sofőrök egyenruhája mellett további kellemes meglepetésként szolgálhat az egyedi fejlesztésű parfümös illatosítónak köszönhető egységes illat, a márkázott zsebkendő és a rossz idő esetén minden utasnak járó esőkabát."

balagge 2018.12.18. 06:27:52 / # 349442
avatar
Csak az a gond, hogy a taxify fuvarjainak gerincét az ide látogató külföldiek adják. Ezekre pedig nem hat a szórólapozást. Amúgy nagyon jó húzás az egész. Mondjuk anyukáját ruházza fel...
kezdő13 2018.12.18. 00:17:13 / # 349441
avatar

Hát ha alámennek rendesen a Taxify éhes 25-20-15%-os tarhájának, akkor át tudják a taxisokat csábítani magukhoz. Ekkor a fillérbaszó Taxify-os utasok is utánuk mennek, mivel a kedvenc ruppótlan cégüktől nem fognak autót kapni. Bár elég grízes a kezdet, mivel a taxify-os taxisok szórólapoztak a Taxim-nak, akiket ezután kibasztak a Taxify soraiból. /Ezt mondjuk egy percig sem kéne bánják, ha van egy kis eszük./ Elég komoly menedzsment lehet, ha ennyi tellett tőlük, hogy ilyen sunyi módszerekkel basszanak alá a másik cégnek és vegyék el az utazóközönségét.

atuska 2018.12.17. 21:21:22 / # 349440
avatar
Hogy tudtak oda taxisok belépni,mikor semmi info?
taxiapp 2018.12.17. 21:12:49 / Módosítva / # 349439
avatar
Nekem úgy tűnik, egy magyar Taxify utánzat, a BKK honlapján is szerepel minősített taxitársaságként.
Letöltöttem az appot, de még 3-nál több taxit nem láttam benne, szóval még eléggé korlátozottan használható. A honlapon is még azt írják, "Hamarosan". Ennek ellenére Facebookon már hirdetik.
https://taxim.hu/hu/
atuska 2018.12.17. 20:04:40 / # 349438
avatar

El tudná nekem valaki mondani hogy mi a fene ez a TAXIM rikító szabadjelzókkel?

Apuka 2018.12.08. 08:26:25 / # 349412

Eső, párás ablak, fáradtság, csúszós út..
Rossz kombináció!

Keleti, fét öt magasságában a Baross téren illetve a Thököly - Murányi sarkon.

Sajnos ilyen amikor a műszak végén negatívba csap át a mérleg..


Vigyázzatok magatokra!
Bár  ti tapasztalt pilóták vagytok, ugyanez nem minden esetben igaz a civilekre!

u.i.:

A mentős csak megállt érdeklődni, hogy kell-e segítség. Mivel nem volt rá szükség, tovább is ment.


tomajer 2018.10.27. 17:53:16 / # 349283

Diszpécser helyett applikáció

Valószínűleg inkább a fiatalabb korosztály veszi igénybe az új szolgáltatást Valószínűleg inkább a fiatalabb korosztály veszi igénybe az új szolgáltatást - © Fotó: Matey István Debrecen - A cívisvárosban is útjára indult a Budapesten két évvel ezelőtt debütáló szolgáltatás.

Egy újdonsült, magát leginkább IT, azaz információtechnológiai vállalkozásként meghatározó cég kínál taxiszolgáltatást a Debrecenben utazni kívánóknak. Hogyan látják az új társaság lehetőségeit Debrecenben? – erről kérdeztük a jól ismert cégeket és a frissen induló szolgáltatás operatív vezetőjét.

Nem újdonság

– Valaki sokadjára találta fel a spanyolviaszt, hiszen az applikáción való taxirendelés minden debreceni vállalatnál működik, így nálunk is – válaszolta kérdésünkre Tisza Tibor, a Főnix Taxi ügyvezetője. Szerinte ez nem újdonság, de most nagy a reklámértéke. Nem lát vetélytársat az új piaci szereplőben, mert az közel sem nyújtja azt a színvonalat utasoknak, amit ők tudnak. Mint elmondta, az új társaságnak saját taxisai nincsenek, szabadúszókkal, vagy azokkal a más cégek által elbocsájtott taxisokkal dolgozik, akik nem feleltek meg a követelményeknek, mert nem megfelelő minőségben végezték a munkájukat.

Nálunk nem lehet atlétában és strandpapucsban szalonnázva várni az utasokat a droszton”

– mondta Tisza Tibor, aki elárulta, a kollégái közül senki nem kért engedélyt a friss vállalkozásnál tevékenykedni, de ilyesmi nem is szokás, aki máshol is dolgozik, azzal azonnal szerződést bontanak. Szerinte az új céggel kapcsolatban az is probléma, hogy kevesen vannak, ezért a megrendelt autónak hosszú ideig tarthat az utashoz érni, ez pedig mindenkinek elégedetlenségre adhat okot: a megrendelő várakozik, a sofőr pedig túl sok üzemanyagot használ fel. Ráadásul ez egy fővárosi vállalkozás, az utasnak nincs kapcsolata valódi személlyel, akivel szükség esetén fontos információkat meg lehet beszélni, például hogy segítsenek betenni egy babakocsit az autóba, vagy várni kell, vagy máshová menni az utasért. – Emiatt hátrány éri az embereket. Nálunk 24 órás diszpécserszolgálat van, ez nagyon lényeges az ilyen szolgáltatásoknál – jelentette ki Tisza Tibor. Véleménye szerint mindezzel csak kárt okoznak, mert lejáratják a taxis szakmát.

Az idő eldönti

– Miután ez a vállalkozás a törvényi előírásoknak megfelelő taxisokat foglalkoztat, ellene kifogásunk nem lehet – közölte Almási Sándor, a City Taxi ügyvezetője, aki egy fontos tényre hívta fel a figyelmet. – Budapesten taxihiány van, Debrecenben viszont túlkínálat. A személyi feltételek kérdésében véleménye megegyezik Tisza Tiboréval: jelen pillanatban azok az emberek dolgoznak az új cégnél, akik a szervezett taxitársaságoknál nem feleltek meg: etikátlan magatartást tanúsítottak a kollégáikkal, esetleg az utasokkal szemben, vagy mert nem vállalták fel a belső szabályokat, amelyek hozzátartoznak a taxitársaságokhoz. Osztja azt a véleményt is, hogy kevés autóval nem lehet megfelelően kiszolgálni az utasokat. – Nem tisztem eldönteni, hogyan működik majd ez a vállalkozás, de néhány tévedést szeretnék eloszlatni. Okostelefonos alkalmazásuk nem csak nekik van, minden debreceni taxitársaságnál lehet applikáción taxit rendelni, s a mi autóinkban is éppúgy lehet bankkártyával fizetni. Ráadásul nálunk az utasnak az a lehetősége is megvan, hogy ha bármi probléma merül fel, azonnal felhívhatja a nap 24 órájában működő helyi diszpécserszolgálatunkat, aki segít megoldani a dolgot – hívta fel rá a figyelmet Almási Sándor, majd kiemelte, igen helytelennek tartja az új vállalkozás magatartását, hogy úgy próbál minőségi szolgáltatást szervezni, hogy a másokkal szerződésben álló taxisokat környékez meg. – Nem látom, mi előnyük lenne velünk szemben. Az idő majd megmutatja, lesz-e olyan életképes a vállalkozás városunkban, mint Budapesten.

Egy biztos, nekünk arra kell odafigyelnünk, hogy a mi kollégáink tiszta autóval, rendesen felöltözve, udvariasan végezzék munkájukat. Akkor nem lehet félelmünk egy új társasággal szemben”

– zárta szavait az ügyvezető.

Ellenőrzik a színvonalat

Cziráki Dániel, a Taxify operatív vezetője szívesen válaszolt kérdéseinkre. Hangsúlyozta, sofőrjeik a törvényi előírásoknak megfelelnek. Az ügyfél számára kiemelt minőséget szeretnének biztosítani mind az autó, mind az emberi tényezőt tekintve. Vannak normáik, amelyeknek a sofőröknek kötelességük megfelelni, például az öltözködés, a viselkedés, az autó tisztasága terén. Mindezt ellenőrzik is: az utasok az applikáción keresztül anonim módon értékelik a szolgáltatást. Amelyik taxis nem éri el a minimális követelményeket, kiesik a rendszerből.

– Célközönségük az innovatív megoldásokat kedvelő, okostelefont preferáló réteg. Felhasználóink hozzá vannak szokva, hogy mindent telefonon intézzenek, beleértve a taxizást is. Ezért a cégnek nincs szüksége hagyományos telefonszolgálatra, minden működik az alkalmazáson keresztül, legyen az pénzügyi, minőségbeli probléma, vagy pozitív visszajelzés – mondta az operatív vezető, hozzátéve, aki akarja, eléri őket telefonon is. A mi esetünkben nem egy hagyományos taxitársaságot kell megismernie az embereknek: mi innovatívan, négy nyelven, több száz fejlesztő folyamatos munkájának eredményeképpen nyújtjuk ugyanazt a szolgáltatást a világ számtalan pontján, utasoknak és sofőröknek egyaránt – sorolta Cziráki Dániel.

Sok tényezőt vettünk figyelembe, mikor úgy döntöttünk, Debrecenben is megjelenünk szolgáltatásunkkal. Budapest után a második egyetemi város, rengeteg magyar és külföldi egyetemista lakik itt, akiknek az általunk képviselt szolgáltatás már a mindennapjaikhoz tartozik.”

PtkI

tomajer 2018.09.06. 20:47:42 / # 349141

taxiapp 2018.09.03. 20:29:45 / # 349122
avatar
Úgy tűnik, tervezik, hogy lesz. Az a furcsa, hogy már enged Debrecenből viteldíjat becsülni az alkalmazás, de még 0 Ft jön ki.
cukrosleves 2018.09.03. 16:31:49 / # 349118
avatar

Debrecenben is van Taxify?

Itt üdölök Szoboszlón, és facebook reklámokkal bombázz, hogy csatlakozzak ha debreceni vagyok, és szeretnék pénzt keresni. :O

taxiapp 2018.09.02. 19:55:37 / Módosítva / # 349105
avatar

Észtországban jártam, úgyhogy kipróbáltam ott is a Taxify-t.

https://taxiapp.blog.hu/2018/08/12/a_taxify_hazajaban

hiénakutya 2018.07.25. 07:45:15 / # 348975
:-)
tomajer 2018.07.24. 15:16:07 / # 348968
Te is meglátogattad? 🤣
donkihóte 2018.07.24. 10:06:33 / # 348967
avatar
Parancsolj:


Oldalszám: 11