Hozzászólások száma: 113
Oldalszám: 6
Témakörök > Droszt Híradó > Segítségeteket szeretném kérni A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
zulu 2017.06.04. 11:33:19 / # 347298
avatar
Azt mondtad van taxis ismerősöd.2 is.Kérdezd meg öket,biztos tudnak segiteni.
papgabi 2017.06.04. 11:02:51 / # 347297
avatar
Menj már anyádba te kis űbermajom !
kispasztor 2017.05.31. 13:27:41 / # 347288
avatar

Tudja e valaki, hogy a PAV 2-t is meg lehet e ugy csinalni mint ezeket a taxis vizsgakat, vagy akar egy jogsit "okosba"? :D 

Felek, hogyha nem megyek at a PAV 2-n akkor varnom kell fel evet 1 evet hogy ujra vizsgazhassak.

anetta 2017.04.07. 11:51:42 / Módosítva / # 347038
avatar

Sziasztok! Kezdő taxisként használt, megkímélt állapotú Rase típusú taxiórát keresek megvételre. Segítsetek! Köszi előre is, üdv. Anett (telószám priviben)

ögödej temüdzsin 2017.04.06. 22:04:15 / # 347035
avatar
Az a gond, hogy abszolút nem vállalkozó barát a közeg (nem csak taxis szempontból). Ausztriában tudtommal van minimum tarifa, kb. 3 kilométert ki kell fizetnie az utasnak, akkor is, ha csak 1 km-et ment. Telefonos rendelés esetén még többet. Fuvar arányos tagdíj van, stb. 
Ezeket ide is be lehetne vezetni, csak hát a fuvarszervezőknek ez nem érdeke. 
Számold össze, hogy hányszor égsz meg egy hónapban, és hányszor van az, hogy kimész rákosborzasztóra, és az utas csak a sarokig megy, mert fáj a lába...
Mindenki sír, hogy a taxisok így meg úgy átverik az utasokat, de arról senki sem beszél, hogy mennyi idő, üzemanyag és energia esik ki, amikor a taxist verik át az utasok. 
dr.Kotász 2017.04.06. 19:35:40 / # 347033
Főleg ebben a telebaszott országban hatványozottan igaz.200 km-el arrább miért működik minden és mindenki normálisan és főleg rentábilisan?Vagy talán a világ összes taxisa ingyen (éhbérért)megy az utcára?Bizony,hogy nem,de ott minden más is működik még az oszágok vezetői is.Nem úgy mint ezek a telibekúrt normálatlan faszkalap bagázs.Na így vállalkozzon itt bárki bármire,mert az a biztos bukta.
ögödej temüdzsin 2017.04.06. 18:44:07 / # 347032
avatar
Szerintem egyébként ez a szöveg nagyjából minden kisvállalkozásra igaz. Sosincs nyugodt perce egy vállalkozónak De mérlegelni kell, vannak emberek akik nagyon jó alkalmazottak, de vállalkozónak csapnivaló, és ugyan ez fordítva. Tényleg nem tartom akkora biznisznek a taxizást, mint amit egyesek kamuznak róla, de szerintem azért jobb, mint a Tescoban árut feltölteni, vagy építkezésen segédkezni. És ez azért írom, mert mindet csináltam már. 
tomajer 2017.04.06. 17:12:51 / # 347031
A taxizás, egy isteni foglalkozás.  Egy baja van.  Nem foglalkozás.  Életforma.  Ha belemásztál, nem lehet (nagyon nehéz) belőle kikecmeregni.
És végeredményben nem gazdaságos.
Azt hiszik a zemberek, hogy mekkora biznisz, de nem az.  Mert csak minimum havi 300 órával éri meg. És ezt vedd a nagyon nagyon minimumnak.  Ennek akkor még, határozottan a csúcsidőre koncentrálva kell lennie.
Nnamost mikor van a csúcsidő?  Háát, amikor a többi ember szórakozik, pihen.
Tehát, aki szeretne mellette normál emberi életet is élni, annak ez hosszútávon nem megy.
tomajer 2017.04.06. 17:08:35 / # 347030
Arról, miért az oldal tehet, hogy nem ismered a copypészt? :-)

Fuss neki mégeccer, mert a te véleményed meggyőzheti a fiatalurat.  
tudomis(kibic) 2017.04.06. 14:06:31 / # 347029
avatar
told fel magadnak az oldalt tomajer.20 perce írok egy hozzászólást,erre elszáll az egész...
tudomis(kibic) 2017.04.06. 14:05:08 / # 347028
avatar
gakiketkifelejtettem
kispasztor 2017.04.06. 12:17:05 / # 347027
avatar

Ertem az erveiteket. Ennyire rossz is lehet a taxizas? Mondanatok olyan dolgokat, amit szerettek a taxizasban, es olyat is amit nem? 


Van e olyan lehetoseg hogy peldaul sajat autoval megyek de nem vallalkozokent, hanem egy taxis cegtol rendzsamot berlek havi x osszegert? Ha igen, ez hogy mukodik? Az egyik ismerosom azt mondta, o igy csinalja. Megkerdeztem toluk is mindent, de azert irok ide is, mert szeretnem minel tobb ember velemenyeit, tapasztalatait hallani. Attol mert o nekik van par eves tapasztalatuk, es egyenlore tetszik nekik, attol meg biztos van olyan aki 20 eve csinalja es mar utalja. Az olyan embereknek is szeretnem hallani a velemenyet.

tomajer 2017.04.04. 09:17:47 / # 347015
A srácok arról próbálnak meggyőzni ( a saját érdekedben )  hogy, ha idejössz egy teljesen ismeretlen világba, először próbáld ki kockázat nélkül.
Akkor ki tudsz lépni hipp-hopp ...  nem bukod be az egész egzisztenciádat, vagy ragadsz itt, attól függetlenül, hogy utálod!
Ha vállalkozóként belemásztál, annyi a befektetett munka és pénz, hogy tetszik, nem tetszik futsz a pénzed után :-(


Amiket megspórolhatsz, ha meggondolod magad.

Vállalkozói tanfolyam díja
Fóliázás díja
Az autó, ahogy taxivá vált, bukta az értéke 30%-át
Taxaméter.  A használtért, ha egyáltalán találsz vevőt, jó, ha 30%-ot kapsz.  Mert az adómemória és a beszerelés a drága, nem maga az óra.
Onlány kassza.  Eladhatatlan!!!
A vállalkozóvá válás ügyintézése, költségei ...  a vállalkozás lezárásának ügyintézése, költségei!
Bkk drosztdíj.  Amit elég nehezen adnak vissza manapság.....

Ez magasan több, mint amennyit, egy pár hónapos bérléssel elbuksz.
Ráadásul a bérlés, már csak tesztként is  funkcionálhat.
Ha ott megélsz, vállalkozóként is meg fogsz.  Ha ott nem megy, akkor ne is vágj bele!!!
alelölülő 2017.04.03. 17:58:38 / # 347014
Ha pár,hónap múlva abbahagyod, akkor is százezreket buksz, ha saját autóval tolod.
160 ezres fóliát nem tudod lekaparni, legfeljebb óvja a kocsidat (ha nem adod el), cserébe járhatsz szép sárga autóval.
100 ezres taxiórát talán 30-ért el tudod adni. Adómemóriát ugyanis nem adja az eladó, azt neki kell őrizgetni még sok évig.
URH-rádió, pénztárgép, tablet eladható, talán jobb is ezekből lehetőleg használtat venni, úgy kisebb a kockázat.
ögödej temüdzsin 2017.04.03. 13:55:15 / # 347013
avatar
De egyébként azt csinálsz a pénzeddel, amit akarsz. Csak egy tanács volt, hogy előbb próbáld ki bérautóval. 
ögödej temüdzsin 2017.04.03. 13:53:19 / # 347012
avatar
Nyilván költői túlzás, hogy 4 milliót buksz, de minden vállalkozásba fektetett pénz elvész (droszt-díj, KATA járulék stb...), és egyébként próbálj meg eladni egy taxi autót Esküdözhetsz, hogy csak 3 hónapig volt taxi, nem sok "civilt" fog meghatni, kőkeményen alkudozni fognak. De lehet rosszul gondolom. 
kispasztor 2017.04.03. 13:45:14 / # 347011
avatar

Miert buknal 4 milliot? Utana ha 3 honap alatt nem tetszik akkor az auto elveszik es kesz, nem lesz tobbe a tied?  Nem maradna nalam, de nekem nem opcio a berelt auto. Egyebkent nyilvan nem 40-45 orakat meloznak. 10-12/ nap legalabb, es heti 5-6 nap de inkabb 6.

ögödej temüdzsin 2017.04.03. 12:43:39 / # 347010
avatar
Mitől lenne 2 kiló bukta? Ha saját autód van, azt nem kell karban tartani, amortizációra félre tenni, biztosítást, droszt-díjat, stb. fizetni? Úgy gondolod, hogy az a 200 ezer forint, az mind nálad maradna? Rosszul teszed, jó ha a 40% megmarad. 
Egyébként meg nem tudom mi a rosszabb, bukni "6 kilót" három hónap alatt, vagy bukni 4 milliót egy hónap alatt, amikor rájössz, hogy mégsem tetszik a dolog...
kispasztor 2017.04.03. 10:50:48 / # 347009
avatar

A berautoval havi 2 kilo bukta, az 3 honap alatt cirka 6 kilo bukta.

ögödej temüdzsin 2017.04.02. 20:14:11 / # 347008
avatar
Azért azt előre leszögezném, hogy ha nagyon jól akarsz keresni a taxizással (habár az is megérne egy vitát, hogy mi számít nagyon jónak), akkor ahhoz nem biztos, hogy heti 40-45 óra munka elég lesz. Ezzel azért légy tisztában, mielőtt befektetsz 3-4 millió forintot. Az meg, hogy az ismerőseid mit állítanak, mindig kezeld fenntartással.
Én a helyedbe először kipróbálnám bérautón a dolgot, mondjuk 3 hónapig, és ha bejön, akkor vágj bele. 
Oldalszám: 6